Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Pacheco lurer jeg på hvor er, kanskje han satt sammen med The Traveling Kop sånn som han gjorde mot United. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Pacheco lurer jeg på hvor er, kanskje han satt sammen med The Traveling Kop sånn som han gjorde mot United. Har tenkt akkurat det samme! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Chelsea hadde fortjent å ligge under 3-0 til pause. Forpulte drittklubb akkurat som City. Zu: Je, du har egentlig rett i det. Endret 31. oktober 2010 av Jefe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nå er han ikke dømt da, Jefe. Så blir feil å navngi han slikt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jevn kamp, vi spiller langt under pari med kommer avgårde med 3 poeng som er positivt. Tror enda jeg har tilgode å oppleve en seier som i følge Goldwing ikke er enten ufortjent, flatterende eller begge deler. I såfall har jeg glemt det Det er fordi dere sjeldent spiller best, som feks mot WBA, der dere vinner mot spillets gang. Standard LFC i dag, det kjedeligste laget i de to øverste divisjonene i systemet. 1 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Alt for dårlig, slurvete pasninger, slurvete forsvar osv osv osv osv. Men 3 poeng smaker godt, men vår kjære Hodgson må stikke fort som fy... 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bolton snytt for 1 straffe, Carras hands. At noen gidder å rope på straffe for Davies når han faller som Nani, jævla horespiller. Legger seg i alle dueller, møtte sin overmann i Kyrre. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er jeg fornøyd med seier og 3 poeng? Ja Er jeg fornøyd med spill og ønsker at Hogdson skal fortsette? http://www.youtube.com/watch?v=8IXCK1EyP4s 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hahaha. Fyfaen. Hogdson er enda verre i media enn Benitez. Endret 31. oktober 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 31. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er fordi dere sjeldent spiller best, som feks mot WBA, der dere vinner mot spillets gang. Standard LFC i dag, det kjedeligste laget i de to øverste divisjonene i systemet. http://www.youtube.com/watch?v=eEhDZN0RFjw 10 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Goldwing bare trolller. 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bolton snytt for 1 straffe, Carras hands. At noen gidder å rope på straffe for Davies når han faller som Nani, jævla horespiller. Legger seg i alle dueller, møtte sin overmann i Kyrre. Han overdriver, ja. Det er fortsatt en klar straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sjelden dommere dømmer på hands i straffe-feltet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kontakt er ikke synonymt med straffe. Han får aldri en dytt som skal tilsi at han må gå i bakken, og når han i tillegg overspiller så mye får dommeren enda mindre lyst til å blåse tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bolton snytt for 1 straffe, Carras hands. At noen gidder å rope på straffe for Davies når han faller som Nani, jævla horespiller. Legger seg i alle dueller, møtte sin overmann i Kyrre. Han overdriver, ja. Det er fortsatt en klar straffe. Neh. Klar straffe var det ikke. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Smågal: Stolt over at du kopierer mesteren, men hvor er kreativiteten? Xu: Jo, det var det. Klar. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Davies lå faen meg på bakken halve kampen Ikke rart dommern ikke blåste av Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Herlige bilder fra en nokonlunde trist kamp 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Glad for tre poeng i dag, selv om alle poeng nå kommer med en bitteliten bismak i at det sikrer Hodgson mer og mer. Vinner vi noenlunde jevnlig kommer han nok til å sitte frem til minst sommeren, og jeg tenker at det dessverre kan bidra til å hemme klubben over tid. Vi burde ha en annen manager klar til transfervinduene, men det skjer nok ikke. Men det er selvfølgelig veldig deilig å vinne, det vil alltid komme først. Det er dog ikke spesielt oppløftende at vi tilnærmet vinner på marginer og flaks, vi er faen nødt til å heve spillet om vi skal få til noe som helst. Og jeg mistenker at for at det skal skje, må "forsvar-og-gjør-et-eller-annet-i-angrep-så-går-det-nok-bra"-Roy ut. Når det er sagt er det ingenting som er mer herlig i verden enn å vinne når man får slike reaksjoner som her. Keep it up. Anfield igjen neste søndag, ser frem til det. Selv om det kan bli stygt mot Chelsea hvis vi spiller som vi gjør defensivt spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå