Gå til innhold

PL: Bolton-Liverpool kamptråd

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jevn kamp, vi spiller langt under pari med kommer avgårde med 3 poeng som er positivt.

Tror enda jeg har tilgode å oppleve en seier som i følge Goldwing ikke er enten ufortjent, flatterende eller begge deler. I såfall har jeg glemt det :)

Det er fordi dere sjeldent spiller best, som feks mot WBA, der dere vinner mot spillets gang. Standard LFC i dag, det kjedeligste laget i de to øverste divisjonene i systemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bolton snytt for 1 straffe, Carras hands. At noen gidder å rope på straffe for Davies når han faller som Nani, jævla horespiller. Legger seg i alle dueller, møtte sin overmann i Kyrre.

Han overdriver, ja. Det er fortsatt en klar straffe.

Neh.

Klar straffe var det ikke.

Lenke til kommentar

Glad for tre poeng i dag, selv om alle poeng nå kommer med en bitteliten bismak i at det sikrer Hodgson mer og mer. Vinner vi noenlunde jevnlig kommer han nok til å sitte frem til minst sommeren, og jeg tenker at det dessverre kan bidra til å hemme klubben over tid. Vi burde ha en annen manager klar til transfervinduene, men det skjer nok ikke. Men det er selvfølgelig veldig deilig å vinne, det vil alltid komme først. Det er dog ikke spesielt oppløftende at vi tilnærmet vinner på marginer og flaks, vi er faen nødt til å heve spillet om vi skal få til noe som helst. Og jeg mistenker at for at det skal skje, må "forsvar-og-gjør-et-eller-annet-i-angrep-så-går-det-nok-bra"-Roy ut.

Når det er sagt er det ingenting som er mer herlig i verden enn å vinne når man får slike reaksjoner som her. :D Keep it up.

Anfield igjen neste søndag, ser frem til det. Selv om det kan bli stygt mot Chelsea hvis vi spiller som vi gjør defensivt spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...