Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette blir jo bare bedre og bedre. Håper N'Gog kan finne på noe da. Meireles legger seg på høyre nå også. Faen da Hodgson. Sett inn Babel etc og spill med han på venstre Maxi på høyre og Meireles/Gerrard sentralt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor endre på noe man er fornøyd med? Hodgson er jo godt fornøyd 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Han sa jo etter forrige kamp at det er det beste vi kan spille, så vi må for all del ikke forbedre oss. Dette er vel nok en "god" Hodgson-kamp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Og han sa at vi skulle dømme han etter 10 kamper. Dette er den tiende matchen i PL. It's not looking good. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Sack him!! 2 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det var maxien det:D:D:D:DD: 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Om Poulsen putter ler jeg meg i hjel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jævla ufortjent. Bolton snytt for to straffer. Basert på spill fortjener LFC å rykke ned. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha Goldwing. Du er så søt. Deilig seier, flott innhopp av Ngog. Helt grei seier. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ufortjent my ass. Synes spillet bølget frem og tilbake, uten noen spesielt store målsjangser. Uavgjort hadde vel vært rettferdig, men Liverpool trakk det lengste strået. Forstår ikke hva dere syter over. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Fotball handler jo i bunn å grunn om å score mål. IKKE spille underholdendes Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lurer jeg også på. Årets topp 5. Chelsea City Arsenal United Tottenham Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 DEILIG! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Da vant Liverpool. Da håper jeg på snarlig nyhet om at Nani aldri kan spille fotball igjen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 For et klimax(i)!! Eller ikke, nok en dårlig kamp, ikke at Hogdson gjør en dritt for å hjelpe. Mye dårlig trekk i sisteskansen. Men Liverpool tok mer og mer over kampen. Var en typisk gi og ta-kamp. Torres må finne formen sin, helst brennkvikt, ellers kan det bli farlig mot chelsea neste kamp. PS: Aldri vært så redd som når jeg så Poulsen komme inn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Synes vi vant fortjent. Det var jevnt ja, men ikke fortell meg at vi ikke jobbet hardt i dag. Og det ble belønnet med 3 poeng. Kan ikke ta sikte på underholdenede fotball med Hodgson uansett, så 3 poeng er jeg selvsagt fornøyd med i hver kamp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jevn kamp, vi spiller langt under pari med kommer avgårde med 3 poeng som er positivt. Tror enda jeg har tilgode å oppleve en seier som i følge Goldwing ikke er enten ufortjent, flatterende eller begge deler. I såfall har jeg glemt det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ufortjent seier når Bolton blir snytt for to straffer. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette blir jo bare bedre og bedre. Håper N'Gog kan finne på noe da. Meireles legger seg på høyre nå også. Faen da Hodgson. Sett inn Babel etc og spill med han på venstre Maxi på høyre og Meireles/Gerrard sentralt. Babel er skader, knekte ribbebein tror jeg (skjedde i reservelags kamp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå