Gå til innhold

Start av tekstbasert spill

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå i tankene å starte opp et tekstbasert spill som skal ha en handling rundt World of Warcraft. Spillet vil som de fleste andre tekstbaserte spill gå ut på å rangere seg opp i ranker (eller levler som de kaller det i wow). Det vil bli funksjoner som fungerer på samme måte som mafia spillene, men en helt annen handling og selvfølgelig noen andre handlinger også. Koden vil bli kodet helt fra bunn av. Designet er halveis valg (http://bildr.no/view/748435), men litt usikker på småting, men det vil bli diskutert når "crewet" står klart.

Tingen er at jeg selv har tatt på meg veldig mye jobb her når jeg har bestement meg for å designe spillet og kodet det helt selv, derfor trenger jeg en som kanskje kan være med å kode, eller designet med meg.

Du skal ha dypt innblikk i PHP, Java, CSS, MySQL. Det vil bli mye jobbing, har også blant annet kontakt med flere sponsor som ser på denne ideen som veldig bra, og som muligens har lyst å gi oss et bidrag så fort som vi er ute på nett.

Arbeidet vil i startfasen ikke bli betalt, men betalingsmuligheter innen spillet vil bli laget slik at det vil bli penger inn i bildet. Om du er med vil du få betalt, men ikke i startfasen.

Om du er den rette personen jeg leter etter, post nedenfor, eller ta kontakt på mail - [email protected]

Kenneth Hundershagen.

Endret av vla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ute etter noen som kan lage spillet og gi det til deg, og dersom det mot alle ods blir populært, du greier å få folk til å betale for noe ingame og at det er nok til å gå med overskudd så vil utvikleren få en prosentdel av det? Det høres ikke helt ut som en god avtale for utvikleren spør du meg.

Jeg har et mot-tilbud: Omtrent 50 000,- for leveranse av ferdig system etter avtalt teknisk spesifikasjon samt ett års vedlikeholdsavtale til 250,- timen med maks 48 timers forsinket utbedring etter kontakt dersom det gjelder et sikkerhetsmessig problem.

:)

Lenke til kommentar

Du er ute etter noen som kan lage spillet og gi det til deg, og dersom det mot alle ods blir populært, du greier å få folk til å betale for noe ingame og at det er nok til å gå med overskudd så vil utvikleren få en prosentdel av det? Det høres ikke helt ut som en god avtale for utvikleren spør du meg.

Jeg har et mot-tilbud: Omtrent 50 000,- for leveranse av ferdig system etter avtalt teknisk spesifikasjon samt ett års vedlikeholdsavtale til 250,- timen med maks 48 timers forsinket utbedring etter kontakt dersom det gjelder et sikkerhetsmessig problem.

:)

Jeg er ikke ute etter at noen skal lage spillet for meg og gi det til meg, tvert imot, jeg er ute etter å finne en som er intr i å kode sammen med meg. Det er et relativt stort prosjekt. Så det å ha noen å jobbe med ser jeg på som et stort pluss.

Lenke til kommentar

Jeg forstår. Da anbefaler jeg deg å vise at ditt prosjekt vil bli noe av, f.eks ved å vise det du allerede har, dine kvalifikasjoner, teknisk skisse og liste av sponsorer. Nye mafia-spill dukker opp her annenhver uke og du må nok vise hva du har ekstra for å få noen her interessert.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...