The Hoff Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du og de jævla bildene dine altså, du gir deg aldri!! *Telletil10* Høhøhø. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Men, for å være helt ærlig så fortjente ikke Chelsea et eneste poeng i dag. Det var en utrolig dårlig kamp fra The Blues, men igjen så viser enkeltspillere seg frem i 2-3 sekunder, noe som faktisk er nok til å vinne slike kamper. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jepp, Chelsea er et lag fullt av matchvinnere, fra eier til innbytterbenk. Misunner dere den, i United er det ikke mer enn en håndfull spillere som kan avgjøre en kamp alene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jepp, dere sier noe. Jeg forventet maks 1p fra Ewood i dag. Overraskende at vi klarte å ta med oss 3p i baggen hjem. Vi overbeviste ikke i det hele tatt, og det var hjemmelaget som styrte hele kampen, stort sett. Urettferdig resultat? Ja. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tenk dere at han gir det blikket etter han har ligget med dama di. grøss. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blackburn 1-2 Chelsea Jeg må innrømme at resultatet var veldig imot spillets gang. Det hadde vært rettferdig om MB/EH-Diouf hadde scoret fra en meter på Gamst sitt frispark i andre omgang (lave innlegg). Det hadde også ikke vært for urettferdig at Roberts hadde scoret alene med Cech. Men banens beste i dag på Chelsea må nok være enten Cech eller Ivanovic... Terry, Alex og Zhirkov virket også gode. Drogba kan dra til H*****. Det å ha Drogs på banen i en bortekamp er som å gi motstanderen en ekstra forsvarspiller. Sturridge brukte ETT MIN! ETT MIN! På å skape mere enn Malouda gjorde på 70 min! Tragisk med Ferreira inn, lurer på hvorfor. Ufortjent SEIER var det i hvertfall... Jeg eier ikke respekt for Spurs. Så jeg ønsker dere Man U-supportere lykke til :-) Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jeg HATER utrykket "ufortjent seier". Blackburn er selv ansvarlige for å score mål. Om de så skyter i tverrliggeren ti ganger. Dessuten er det typisk et topplag å sikre seieren, selv om det er i mot spillets gang. Edit: rettet til "ufortjent seier" Endret 30. oktober 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Drogba kan dra til H*****. Det å ha Drogs på banen i en bortekamp er som å gi motstanderen en ekstra forsvarspiller. Om ikke Drogba drar til Helvete, så kan han godt dra til Wolverhampton. Endret 30. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Drogba har ikke scoret på bortebane, nei. Men skal ikke avskrive han helt. Han samarbeider godt med Anelka og er en grei ressurs på topp 3. Malouda skuffet i dag. Morsomt å se Sturridge være gira på banen, og få en stor sjanse etter noen min på banen. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Drogba og Anelka kan selges. Hva gjør de i PL i det hele tatt? League 2 next. Ser også at mål nr. 1000 for Man U i PL også var av den ufortjente sorten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvordan kan du kalle det ufortjent? :!: Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ballen blir headet inn på mesterlig vis, på hvilken måte er det ufortjent? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Og der leder Newcastle 4-0. Totalt mos. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 5-0. Sunderland blir jo helt knust. Om de får et kort til, vil de også få straff av FA. Ingen god derbykamp for de rød og hvite. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Snakk om å være cocky, godeste Nolan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå