henrikold Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei og god formiddag alle sammen! Det har seg sånn at jeg som sikkert mange andre drømmer om å starte egen bedrift, i dette tilfelle, nettbutikk. Jeg er fortsatt veldig usikker på hva selve forretningsideen skal være, men vi har åpen for nesten alt. Kapitalen er nå i boks, og vi er egentlig klare for å bare å kjøre på! Mitt spørsmål er; Hva mangler du som forbruker på nettet? Hva vil du ha mer av? Ta dette som en liten spørreundersøkelse. Håper på mange positive tilbakemeldinger, husk at dette vil påvirke vårt valg av sortiment. Ha en fin dag Henrik Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva kan du selv? har du noen hobby du kan utvikle til næring? Det er vanskelig og drive med ting man ikke er opptatt av selv, i og med du stiller ett slikt spørsmål så lurer jeg på om det er noe annet du ikke har tenkt på, regnskap, håndtering av returrett, MVA, regnskap osv er i boks? Jeg kan gi deg noen tips om ting du bare kan glemme, selge hw til PC-er og tilbehør til dette er håpløst..... Folk kommer til og si at de er villige til og betale for god service, det er de ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå