ExhAustad Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei. Jeg har et litt gøyalt problem med pcen min når det kommer til lydavspilling. Den vil rett og slett ikke gi ut noe lyd, forutenom når jeg går inn på "Playback Devices" og høyreklikker på hodetelefonene og velger "TEST" Da kommer lyden ut igjennom pcen de få sekundene testen varer. Men lyden som skal komme når du trykker "TEST" kommer ikke. Og når jeg putter i hodetelefoner, da kommer lyden. Håper noen har en anelse på hva problemet kan være, forutenom formatering! Er en skolepc så skal jeg formatere må jeg sende den inn til skolen så de "mestrene" der får gjordt sitt! Lenke til kommentar
hjelperdeg10 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Om du har Windows, så trykk på "start" altså windows logoen helt nede til venstre, deretter skriv "lyd" og her hos meg får jeg opp 2 valg "Lydinspilling" og "Lyd", du trykker på "Lyd og sjekker om lyden er innstilt på pcen, at den ikke er innstilt på bare en utgang. Fungerer ikke dette så tror jeg det er best å få det sjekket på skolen, de fikser det nok sikkert. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Skal sies att jeg ikke heeelt forsto hva du mente men her er screenshot av åssen det ser ut: Tror alt er riktig.. men er det ikke det så får jeg ta den med til IKT avd. Tenkte att hvis jeg kunne fikse det selv så lærer jeg det. For hvis feilen har kommet en gang, så kan den jo like gjerne komme flere ganger Lenke til kommentar
hjelperdeg10 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Smart tenkt, men tror også det beste er å ta den med til ikt avdelingen på skolen Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Da tolker jeg det som att alt ser riktig ut.. Så da blir det vel en tur til IKT Takk uansett Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har du forsøkt å klikke på høytaler & øretelefon iconet på det øverste bildet ditt? Da kommer det opp en ny boks, hvor du kan justere/mute diverse ting. Lenke til kommentar
krt16 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Vil foreslå at hvis du vil lære noe av det så kan du be om å få vite hva de gjorde eller få se på hva de gjør. -Krt16- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå