Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med lyden på HP ProBook.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et litt gøyalt problem med pcen min når det kommer til lydavspilling.

Den vil rett og slett ikke gi ut noe lyd, forutenom når jeg går inn på "Playback Devices" og høyreklikker på hodetelefonene og velger "TEST"

Da kommer lyden ut igjennom pcen de få sekundene testen varer. Men lyden som skal komme når du trykker "TEST" kommer ikke.

Og når jeg putter i hodetelefoner, da kommer lyden.

Håper noen har en anelse på hva problemet kan være, forutenom formatering! Er en skolepc så skal jeg formatere må jeg sende den inn til skolen så de "mestrene" der får gjordt sitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har Windows, så trykk på "start" altså windows logoen helt nede til venstre, deretter skriv "lyd" og her hos meg får jeg opp 2 valg "Lydinspilling" og "Lyd", du trykker på "Lyd og sjekker om lyden er innstilt på pcen, at den ikke er innstilt på bare en utgang.

Fungerer ikke dette så tror jeg det er best å få det sjekket på skolen, de fikser det nok sikkert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal sies att jeg ikke heeelt forsto hva du mente :p men her er screenshot av åssen det ser ut:

post-167340-1288614342,5494_thumb.png

Tror alt er riktig.. men er det ikke det så får jeg ta den med til IKT avd.

Tenkte att hvis jeg kunne fikse det selv så lærer jeg det. For hvis feilen har kommet en gang, så kan den jo like gjerne komme flere ganger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...