Gå til innhold

Xbox 360 slim 250GB og 4GB.

MrPool

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål om Xbox 360 250GB og 4GB:

- Er grafikken forskjellig på 250GB og 4 GB?

- Bør jeg velge 250GB eller 4GB? (Jeg har ingen planer om å lagre spill på konsollen)

- Er det en tabbe og kjøpe 4GB og ikke 250?

9e22e944-6889-4630-a08f-869922388b8a.jpg

-MrPool

Endret av MrPool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er en tabbe, og hvorfor skal du ikke lagre spill på disken?? Du vil heller høre på bråket fra drevet, og slite unødvendig på spilla dine?

For noe sludder. Slim bråker nesten ingenting fra dvd drevet. Jeg hører den ikke en gang fra 1 meters avstand selv når den spinner for fullt.

4gb er det klart beste valget. Den har 4gb lagring internt som gjør browsing på maskinen raskere og den er ikke glossy så den blir ikke full av støv og fingeravtrykk umiddelbart.

Mr.Pool, Grafikken er akkurat den samme.

Og hvis du eventuelt skulle få bruk for mer lagringsplass enn 4gb, så trenger du ikke kjøpe dyr harddisk, du kan også bruke bortimot hvilken som helst usb penn. Fra 1gb til 16gb.

Selv har jeg 250gb fordi 4gb hadde ikke kommet ut enda men ville mye heller hatt 4gb hvis jeg valgte i dag.

Lenke til kommentar

Grafikken er den samme. Alle Xbox 360-konsoller har akkurat like ypperlig "grafikk". Når det gjelder 4 vs 250 GB så kommer det vel bare an på hvor mye du vil lagre. Å installere spill på harddisken er kjekt men ikke et must (et spill tar ca 6-7 GB). I tillegg er det kjekt å kunne hente demoer og annet fra Xbox Live. Man kan putte i to minnepenner på 16GB hver og dermed få totalt 36GB lagringsplass forholdsvis rimelig. Dette går kun på personlige behov og det er ikke en tabbe å kjøpe den ene foran den andre.

Lenke til kommentar

Ja, det er en tabbe, og hvorfor skal du ikke lagre spill på disken?? Du vil heller høre på bråket fra drevet, og slite unødvendig på spilla dine?

For noe sludder. Slim bråker nesten ingenting fra dvd drevet. Jeg hører den ikke en gang fra 1 meters avstand selv når den spinner for fullt.

mye tullprat på deg. og det vet de fleste her.

Selvfølgelig så bråker dvd drevet!

det er jo tydelig at du muligens er hørselskadet siden du ikke hører det.

Har selv en slim og er faktisk meget imponert om hvor bra spilleren er blitt, men man hører den.

Men hovedgrunnen til å innstallere spilla er jo selvfølgelig ikke bare mindre bråk men også mye bedre lastetider!

Lenke til kommentar

mye tullprat på deg. og det vet de fleste her.

Selvfølgelig så bråker dvd drevet!

det er jo tydelig at du muligens er hørselskadet siden du ikke hører det.

Har selv en slim og er faktisk meget imponert om hvor bra spilleren er blitt, men man hører den.

Men hovedgrunnen til å innstallere spilla er jo selvfølgelig ikke bare mindre bråk men også mye bedre lastetider!

Vært uheldig med drevet ditt. Lyden varierer sikkert på noen, akkurat som den gjorde på gamle 360.

Min er bortimot lydløs.

Lenke til kommentar

Det kommer jo ann på om man har installert spillet på harddisken eller ikke. Nå sitter jeg og spiller Halo Reach installert på harddisken og jeg kan ikke høre noenting fra maskinen. Ikke hvis jeg prøver å ta øret helt inntil engang..

Noen sa at 4GB er bedre fordi den har flash minne internt som leser og skriver raskere? Noen som har kilde på dette?

Jeg mener at hvis man skal velge mellom de to kommer det ann på hva man foretrekker.

360 S 250GB:

+ 250GB

+ Penere

+ Headset med i pakka

- Blir fort ripete og full av fettmerker

- Mangler 4GB internt

360 S 4GB:

+ 4GB internt

+ Blir ikke så fort ripete og full av fettmerker

- Følger ikke med headset i pakka

- Koster mer å kjøpe 250GB som tillegg enn å kjøpe 250GB utgaven

Ellers har begge utgavene innebygget trådløst nettverk, 6 USB porter, HDMI, optisk lyd og touch knapper(On/Off - Open/Close).

Vil nevne at strømforsyningen kan bråke hvis den blir varm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...