SVD Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei! Får ikke åpnet noen porter, har prøvd alt jeg kan tenke meg, har slått av Avast, Windows firewall og åpnet porten i ruteren selvfølgelig, har statisk ip, har også DMZ mot den IPen. Ruteren er en D-Link DI-524, har vista 64. Har prøvd flere porter men får de aldri til å åpnes, bruker Pfportchecker til å sjekke med. Takker for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Modem og ISP? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er koblet opp på et "undernett" av NTE, så vidt jeg vet skal det ikke være noe problem med at de sperrer porter... hva mener du med modem egentlig? er bredbånd ja... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Porter må normalt åpnes på nettsiden til din ISP om det er fiber (svjv). Det enkleste er å sette den i bridge. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Men det er en underleverandør mellom oss og NTE... så har ikke noe å logge inn hos de med, mener da også at NTE ikke sperrer porter... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Koble deg utenom routeren din og sjekk om portene er åpne da. Sjekk også hvilken IP du har da. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kjører denne underleverandøren altibox løsning? I såfall må du nok logge deg inn på Mine sider hos underleverandøren din, eventuellt nte sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå