vimsemay Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Facebookkampanjen min med å få tannbehandling inn under folketrygden har gitt meg nesten 140 000 medlemmer på et år. Jeg vil kjempe til krampa tar meg, og har derfor åpnet en hjemmeside slik at alle i hele Norge kan registrere seg som gratis medlemmer og være med å krige. NÅ SKAL VI HA EN FOLKEBEVEGELSE Velkommen til http://www.tannbehandlingskampanjen.com Hilsen May Christin Odda Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo ikke dyrt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo ikke dyrt. Om man er over 20(?) og om tannlegen skal gjøre noe mer enn og bare ta en titt og pirke litt så er det dyrt jo. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo ikke dyrt. Nei, ikke i det hele tatt. ./sarcasm Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er dyrt hvis du har vanskjøtt tennene dine, enig. Hvis ikke, er det en halvannet-årlig utgift på under 1000. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er dyrt om du bare drar til tannlegen når du har vondt og ikke går en gang i året for sjekk. Når du har vondt har du gått for lenge med hull og ta er det en mer omfattende prosess. Går du regelmessig (1 gang i året) får man ingen overaskelser, og prisen er omkring 1000 i året). Jenter bruker kanskje det tidoble i året på frisøren, som er et yrke med lavere utdanning og lavere kostnader mtp. utstyr. Det er dyrt. Også har du jo idioter som bruker tannbleking i Polen eller tar operasjoner i polen som ber jo om en gigantisk regning når de kommer hjem og må fikse på skadene (om noen tannlege i det hele tatt ønsker å ta tak i det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå