Dude910 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hallo Jeg har et spørsmål om hovedkortet Crosshair IV Extreme, jeg har bestemt meg for å kjøpe dette kortet, fra komplett.no. Nå har jeg gjort litt research på kortet og funnet bilder av det samme kortet med forskjellige slots til lydkort og skjermkort, men med samme navn (vet dette grunnet at det står på kortet jeg fant). Spørsmålet er finnes det flere forskjellige Crosshair IV Extreme kort eller er det personlige modifikasjoner som har blitt gjort? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er bare en versjon av det kortet, Du har ikke blandet med Crosshair IV Formula? Lenke til kommentar
Dude910 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er bare en versjon av det kortet, Du har ikke blandet med Crosshair IV Formula? Nope, har ikke blandet, bare lurer på hvorfor en annen versjon av hovedkortet ikke har et annet navn? Og, er det slik at jeg kan bestille hovedkort og be produsenten om å sette in de slots som jeg vil ha? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Niks, eneste forskjellen du finner på bilder er tidligere test utgaver og final retail. Første testutgavene av hovedkortet kan havne på testbenker, og hos testere, men du finner ikke disse i butikken. Ett eksempel er D5400XS eller Skulltrail. ES eller test versjonen ser slik ut: http://img225.imageshack.us/img225/7830/skulltrailoptimizedhk7.jpg Mens retail versjonen av samme hovedkortet: http://images.anandtech.com/reviews/cpu/intel/skulltrail/board2.jpg Eneste hva ASUS mener med dedikert lydkort er at deres hovedkort har deler av lydkortet på HKet og deler på ett separat kort som du da plugger inn i ett bestemt PCI-E 1x spor. Du kan bruke dette sporet til noe annet, men du kan ikke plugge dette ASUS kortet inn noen annen plass enn det sporet. Grunnen for at de gjør det slik er for å redusere "støy" og få en klarere lyd enn vanlige integrerte lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå