Nils91 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) hmm Endret 1. november 2010 av Nils91 Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 problemstillingen min går slik: Hva kan innvandrere forlange i følge Kymlicka? 1. Litt sent å begynne med en eksamensoppgave lørdag natt når den skal leveres over helgen. 2. Lag deg en enklere problemstilling. Du spør hvem kymickla er og det lurer jeg også på. Ta heller noe sånt som: Hvilke positive og negative sider har innvandring for nasjonalstaten Norge? enkelt og greit. Lykke til! Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) problemstillingen min går slik: Hva kan innvandrere forlange i følge Kymlicka? 1. Litt sent å begynne med en eksamensoppgave lørdag natt når den skal leveres over helgen. 2. Lag deg en enklere problemstilling. Du spør hvem kymickla er og det lurer jeg også på. Ta heller noe sånt som: Hvilke positive og negative sider har innvandring for nasjonalstaten Norge? enkelt og greit. Lykke til! Enig, finn et bredere tema. Ikke ta Norge, de som retter eksamnene vil ha sine egne meninger og de vil la sine meninger påvirke karakteren din. Jeg foreslår at du tar positive og negative sider med den ulovelige innvandringen fra Mexico til USA. Da slipper du å være politisk korrekt, og kan drøfte positive og negative sider med den innvandringen. Også hvordan man kan effektivt begrense den innvandringen, eller om man kan begrense den? Mer orginalt også. Jeg er ganske sikker på at eksaminørene er lei av å rette politisk korrekte stiler om hvorfor Norge bør ta imot flere asylsøkere. Endret 30. oktober 2010 av Camlon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Finnes det ikke et eget forum for leksehjelp? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=241 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå