Gå til innhold

Vil ikke bli far

*F*

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg traff en kjekk jente en fuktig kveld på byen. Hun ble med meg hjem og det ene førte til det andre.

Prevensjon ble nedprioritert og jeg fikk nettopp vite at hun er gravid. Dette var bare et engangstilfelle, og jeg har ikke snakket med henne siden nå. Jeg er ikke klar til å bli forelder og lurer litt på hva jeg kan gjøre. Hun er 6 uker på vei, og er ikke sikker på om hun vil beholde eller ta abort. Det jeg håpte på var at noen her hadde noen tips til hva jeg kan gjøre, eller dele egne erfaringer.

Takker for svar.

Tenk deg godt om.

Ikke gjør noe overilet som kan ødelegge livet ditt, som drepe henne, for folk vil vite at du har motiv.

Det kommer litt an på hva du allerede har gjort. Om du har hatt kontakt med henne, hva sa du?

Ikke begynn med dette pisset, "det er jo ditt valg". Du må overhodet ikke være forståelsesfull. Hun vil ikke gå igjennom en abort for å være snill mot deg. Hun tenker først på seg selv. Alle gjør det. Så det du må gjøre, er å få henne til å tenke at det er en dum ide at du blir pappa.

Nå går hun rundt og syns at abort er vanskelig. Du kan f.eks skaffe til veie masse abortbrosjyrer, og dumpe det i postkassa. Du kan også droppe en god, gammeldags stinkbombe i postkassa etterpå. Og så snakker du ikke med henne mer. Du legger på hver gang hun ringer. Du driter i henne. Til venninnene hennes sier du at du skal være verdens verste far, og så jævlig mot henne som du bare kan, og at hun burde skamme seg som ikke har kvittet seg med den jævla babyen.

...urelevant...

Kjipt... :(

Det er forståelig at du sympatiserer med de som blir forlatt. Men jeg velger å fokusere på trådstarters beste her. Det kan jo tenkes han blir en ålreit pappa om han skulle være så uheldig å mislykkes.

Om du er utspekulert, så kan du faktisk gjøre deg selv langt mindre attraktiv enn det du var da du scora dama, TS.

Inviter henne hjem for en prat til leiligheten din, som er som et bomba horehus, som får ausschwitz til å se ut som et femstjerneshotell. Søppel fra forrige uke på kjøkkenet, brun ring på doskåla, tiss utafor, urinlukt, dopapir overalt, hasjlukt, grændisrester og potetgull i sofaen, du bruker seff helsetrøye, world of warcraft-staffasje, lighter, colaboks, sprøyte og nåler. La samtalen gå helt ut av styr, skrik til henne, begynn å grine, osv.

Avhengig av hvor god skuespiller du er, så kan du gjøre dette helt vilt. Det er ikke kødd engang, det er utrolig hvor god du kan bli når ting står på spill. Du kan delvis sympatisere med henne, og du er så klar over at dette er vanskelig, (skal du ha en øl, eller? ånei du kan ikke drikke? bare en flaske da? OK. Faen jeg har ikke noe mer heller. Jeg kjøpte jo ei kasse i helga. Faen ass). Slipp en fuktig promp. Spør om du kan bruke venninna hennes som megler, fordi dette blir så følsomt. Så flørter du med henne og ignorerer dama du har pult. Osv osv. Du kan være så jævlig utspekulert og infam. Og så kutter du bare tvert kontakten. Og så ringer du om to uker og spør om hun kan låne deg penger, hu skal få igjen dobbelt. Du går sammen med en bekjent om et parti dere skulle få rimelig osv osv.

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...