Gå til innhold

hvorfor er det så mange pedofile katolske prester?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har lurt på dette lenge, hva er det som gjør at katolske prester har store problemer med å holde seg unna små barn? hva faen er det som kan få de til å tenke at det er greit å holde på med barn?

noen som har noen teorier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at katolske prester er et yrke hvor man kommer seg inn, og husker jeg rett trenger mann litt utdannelse for dette, så det er et lukket miljø. Deretter er du sett på som rangerende over alle de andre i kirken, så derfor er ditt ord lov, du kan lett overtale ungene til å holde kjeft om seksuelt missbruk fra din side på denne måten.

Det er trist å se at pedofile ødelegger den katolske kirken slik.

Lenke til kommentar

jeg har lurt på dette lenge, hva er det som gjør at katolske prester har store problemer med å holde seg unna små barn? hva faen er det som kan få de til å tenke at det er greit å holde på med barn?

noen som har noen teorier?

De er på en måte distansert fra resten av samfunnet samtidig som de er i en makposisjon.

Så selv om de mener at mannen i gata ikke skal misbruke barn kan de gjøre det fordi de ikke er mannen i gata.

Og om du kombinerer dette med att de nesten ikke har lov til og tenke på sex, og at de er rundt unger hele tiden så har du plutselig doblet kjansene for at noe sånn kan skje et par ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...