Chib Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei! Har tatt et steingalt studievalg for dette året, og ser store muligheter for at dette studieåret avbrytes etter jul. Da må jeg ut i jobblivet, men i skrivende stund er jeg veldig usikker på hva slags jobb jeg kan tenke meg. Så jeg spør: Hva jobber du med? Hva gjør du i arbeidshverdagen? Hvordan trives du? etc. ... Slike ting... Bare grei ut om din jobb, evt. en jobb du ser for deg at må være gøyal, så gjør du meg glad. (jeg har sikkert tenkt på det meste, og vet sikkert det meste som er nødvendig å vite, men jeg liker å få en oppfrisking likevel. Det hjelper å høre folk snakke om ting!) Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 du bør nok bare søke på alt du kommer over som du føler du kan klare. butikkmedarbeider, servitør, selger, asistent i barnehage osv osv.. sånne jobber. går selv ikke på skole og sliter med å skaffe en jobb de fleste jobber er jo greie, sålenge det er et bra arbeidsmiljø. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er ikke bare å velge å vrake i jobber, har selv en god del måneders arbeidsledighet nå, nei, du får søke på alt du kommer over! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva kan du da? Er det helt ufaglærte jobber du snakker om? Eller har du noen skoler eller kurs? Lenke til kommentar
Chib Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, vet at jeg må søke på alt jeg kommer over. Jeg er ufaglært nå, ja. Av tidligere arbeidserfaring har jeg jobbet på en campingsplass i flere år. Det er den eneste jobben jeg har hatt, som har vært min sommerjobb. Fra den jobben har jeg mye erfaring med å snakke med kunder, stå i kasse, jobbe under ekstremt stressende forhold, vasket, laget mat (kun type McDonalds-mat), lagerarbeid m.m. 90% av det jeg har gjort har vært innearbeid. Har i tillegg jobbet mye, med mye overtid. Har tenkt på jobb i klesbutikk, matvarebutikk, barnehage, utested... Ja, sikkert mye rart, når jeg tenker jeg skikkelig om. Jeg vil i grunnen bare høre hva folk jobber med (av jobber som ikke krever høyere utdanning) og hvordan deres arbedsdag er. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå