Rogosjin Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei. Jeg har nylig startet opp et firma, hvor jeg er eneste eier. Heldigvis skal vi ikke levere tjenester før i januar, da det er noen ting som må på plass først. Kort sagt, så skal vi selge et produkt over telefon (oppsøkende salg), og deretter levere produktet på kundens dør. Jeg har personlig, ved hjelp av mer eller mindre tilfeldige oppringninger, skaffet noen kunder, og synes det virker som en god idé med stort potensial. Jeg har også skaffet tre av Oslos beste telefonselgere og eksklusive kontorer på Skøyen. Så til problemet, eller spørsmålet. I tillegg til meg og disse tre selgerne, vil firmaet bestå av noen sjåfører, som kun kommer til å jobbe noen timer hver dag. Selv har jeg ingen erfaring med regnskapsføring, og lurer dermed på hvor vanskelig dette egentlig er og hvor mye tid det tar. Er det noe jeg kommer til å lære fort, eller tror dere det kreves en regnskapsmedarbeider for å få denne lille virksomheten til å gå rundt? Kan ikke tenke meg at jeg trenger å ansette noen på heltid? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå