wil Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei. Jeg lurte litt på hva folk hører på i bilene sine. Er det slik at veldig mange hører på Trance, Hipp Hopp og sånn for å få mest mulig dunking fra Sub eller hvordan er det? Selv drømte jeg jo om å høre på favorittmusikken min i bil. Når jeg da har bil og kan kjøre så er det nesten aldri stille i bilen min. I bilen min så hører jeg på alt fra Black Metal til Deppresive Black Metal, Melodic Black Metal, Power Metal, ja og slik musikk da. Spørs hva jeg vil høre på der og da. Jeg har da ingen Sub i bilen min. Ikke det at jeg trenger det heller. Så er det flere som hører på Black Metal i bilene sine. Normalt så skulle man vel tro at folk hørte på favorittmusikken sin i bilen også? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hører egentlig på hva jeg ellers hører på, foruten det har jeg en gangster rap CD liggende sånn i tilfelle jeg skal være litt kul i samme slengen. Men sånn ellers, egentlig det samme som ellers, ofte noe med litt trykk i, desverre inspererer dette meg til å kjøre mer aggrisivt og fort. f.eks disse har jeg hørt mye på i det siste: http://www.youtube.com/watch?v=M7x06UsZ82Y&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=RtiNMNmaUfU Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Går mye i 'Black Metal' i bilen her og. Hører jo selvsagt på samme musikken i bilen som jeg hører på til vanlig, så da blir det: Black, Death,Doom,Thrash, Heavy og Neofolk. Endret 30. oktober 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det samme som eg høyrer på ellers, unntatt rolig og avslappande musikk ein kan bli dyssa i søvn av. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Porcupine Tree, Transatlantic, Dream Theater, Spock's Beard, IQ, Genesis, Yes + alt annet jeg hører på hjemme. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Varierer litt. Med venner i bilen blir det fort mye av hva de liker. Men når jeg er alene, blir det min musikksmak; metal Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hardtsyle eller hip-hop og noen ganger det som går på radioen. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hadde jeg hatt bil ville det blitt stoner, doom, triphop eller trance. Samme som jeg hører på til vanlig altså. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har subbass i bagasjerommet, og da er Rammstein ypperlig bilmusikk. Noe dunkdunk (ikke sånn fjortistechno, men gjerne aggrotech som Combichrist og Grendel) blir det så jeg hører på og. Ellers funker god, gammel rockemusikk og køntri fint og. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Går omtrent bare i house, hardstyle, techno, happy hardcore, drum'n bass osv. Går i omtrent det samme hjemme, men der også litt metal (bilanlegget mitt er ikke laget for metall i det heletatt, høres sjeldent pent ut ) Lenke til kommentar
empetre Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Går mye i House, Hardstyle, Drum'n'bass og dubstep. På gutterommet går det mye av det samme, men også gammel rock, rap, hip hop og metal. De sistnevnte spiller jeg sjeldent i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå