igxx Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 men må alle like 1 formasjon? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Hvordan skal man klare å spare opp coins egentlig? Må jo bruke alt på kontrakter Jeg spiller ikke kamper, driver bare med trading Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dere som finner slike gullspillere i 59th - Ikke på PS3 antar jeg? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Dere som finner slike gullspillere i 59th - Ikke på PS3 antar jeg? Jo, PS3 for min del. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 men forstod ikke helt den metoden kan du forklare den???? på norsk xD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Som pkhamre sa: Level: Gold Buy Now Minimum Price: 150 Buy Now Maximum Price: Antall coins jeg har. Så blar du deg bortover på sidene til du kommer til rundt 59 minutter igjen på auksjonene så blar du en side frem og tilbake og venter på at noen legger ut en spiller til altfor lav pris i forhold til hva du kan selge den videre for. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Finnes det noen lister over hva som er rimelig pris på hvilke spillere, eller må man søke rundt på markedet og bare se hvor mye hvilke spillere går for ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du må bare følge med og igjen som pkhamre sa, lære deg markedet og vite hva spillere går for og vet du det så blir det lettere å snappe om spillere til spottpris for så å selge dem til det tredobbelte Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du må bare følge med og igjen som pkhamre sa, lære deg markedet og vite hva spillere går for og vet du det så blir det lettere å snappe om spillere til spottpris for så å selge dem til det tredobbelte bruker du xbox eller ps3? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Finnes det noen lister over hva som er rimelig pris på hvilke spillere, eller må man søke rundt på markedet og bare se hvor mye hvilke spillere går for ? Ja, denne siden følger markedet og gir deg litt priser osv: http://www.fut11info.nl/ Mer informasjon om den her: http://forum.ea.com/uk/posts/list/158063.page Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 En gyllen regel er også å se etter spillere du normalt ikke ville hatt råd til på Buy Now Max Price som er satt. F.eks. Buy Now Max Price satt til 50,000 og så dukker Fernando Torres opp, da er det bare å reagere raskt og kjøpe Tjente 500,000 i helgen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 My god, den siden var dritbra. Skal bruke litt tid på den senere og se om jeg klarer å tjene noen kroner slik at jeg slipper å starte med bronzelaget fremover. Kontrakter er plutselig blitt så latterlig dyrt. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Kontrakter er plutselig blitt så latterlig dyrt. Jepp, pga. cuppen som nettop har vært og spiller-pakkene som har vært ute. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er Torres til 50k billig liksom? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kjenner eg aldri kommer til å klare å sope til meg noen skikkelige spillerkupp Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 hvem som spiller på Ps3 eller xbox? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Er Torres til 50k billig liksom? På PS3 er det ihvertfall en bra deal. Ca. 100,000 profitt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Øh, IF kort, hvordan ser de ut? Noe kort har gullfarge nede ved stats'a, noen er svarte der nede osv..hva er hva egentlig? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Øh, IF kort, hvordan ser de ut? Noe kort har gullfarge nede ved stats'a, noen er svarte der nede osv..hva er hva egentlig? Alle kortene på lenken under er ukens IF-kort, og slik ser de ut: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gjrB0smGbaAtV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå