hansgnr Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app <dette kommer opp til meg,''You currently do not have an Ultimate Team'', men det er akkurat det jeg har, til ps3. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vi får ikke noe feilmelding, vi får bare opp den vanlige innloggingssiden. Har ud spilt og faktisk BRUKT ditt UT på PS3'en? Lenke til kommentar
hansgnr Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 har ikke peiling, snålt hele greia,prøver å snakke med supporten,og hun sier at jeg bruker en annen email-adresse på den ultimate team-greia, og den emailen har jeg mista passordet til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Vel, da vet du jo hva problemet er. Og om du ikke engang vet om du har spilt med UT laget ditt på PS3'en så..... Endret 6. august 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg blir bare mer og mer forbannet. Skal spille kamp, også har plutselig 9 kontrakter godt ut. De varer jo ingenting. Har ikke penger til nye heller. Fa**! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Skaff deg flere managere med + på contracts så får du mer bonus når du bruker kort på spillere. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen som har linken til Trading appen? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er det denne siden du tenker på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Den som slo meg først også. Har btw en IF 85 Turan LW til salgs. 82Pace, 82Shot, 88Pas, 90Drible, 59Def, 53Head - om noen er intr. Lenke til kommentar
hansgnr Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis jeg f.eks har en spiller som er på In Form-lista, hvordan kan han da bli svart?Blir det automatisk, eller må man kjøpe spilleren? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvis jeg f.eks har en spiller som er på In Form-lista, hvordan kan han da bli svart?Blir det automatisk, eller må man kjøpe spilleren? Du må selv kjøpe den in-forme spilleren på nytt, den du allerede har forblir uendret. Nytt lag på UT btw: Bronze team ftw! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fått UT laget mitt litt oppe å gå igjen etter at eg ble frastjålet hele gjengen for en stund siden. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#hRoTdOdTbbjiJ Lenke til kommentar
hansgnr Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvis jeg f.eks har en spiller som er på In Form-lista, hvordan kan han da bli svart?Blir det automatisk, eller må man kjøpe spilleren? Du må selv kjøpe den in-forme spilleren på nytt, den du allerede har forblir uendret. Nytt lag på UT btw: Bronze team ftw! Så de spillerne som er til salgs kommer fra pakkene? Lenke til kommentar
snitch Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det noen som faktisk har fått noen veldig gode spillere fra pakkene egentlig? HAr kjøpt en del pakker, men bare fått en god spiller, som jeg kunne tjene inn pakken og få en god del til overs. Resten er drittspillere osv. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er det noen som faktisk har fått noen veldig gode spillere fra pakkene egentlig? HAr kjøpt en del pakker, men bare fått en god spiller, som jeg kunne tjene inn pakken og få en god del til overs. Resten er drittspillere osv. http://gyazo.com/2d02ce4d91159ba453e1990f995e3363 Fikk denne mannen nå istad, selger vel for rundt 70-80k i 4-1-2-1-2 formasjonen jeg fikk han i! Enda et lag på UT, skal selge det nå. Er veldig lei av Forlan og CO. Lenke til kommentar
ChuckON Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er det noen som faktisk har fått noen veldig gode spillere fra pakkene egentlig? HAr kjøpt en del pakker, men bare fått en god spiller, som jeg kunne tjene inn pakken og få en god del til overs. Resten er drittspillere osv. Fikk Marcel Schmelzer IF for ei stund tebake, venstreback på Dortmund tror jeg.. solgte for mellom 70 og 80k. Var i ekstase og brukte opp pengene på dritt.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fått en IF3 Balzaretti i en pakke (verdt 60K), brukte han en stund før hele laget mitt ble "stjålet" da eg var smart og "logget inn" på en scam side. Lenke til kommentar
PlokkSD Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 2 screenshots til FUT 12.. gleder meg til 20. september! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå