Manken Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Boksen eller Ps3? Tar gjerne en Julio Cæsar og Krasic Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Selg 83 N'Zogbia fort, idag klokken 19:00 slippes 84-varianten som kommer til å redusere prisen på 83 enda mer. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Så i dag etter klokken 19.00 så er det ikke mulig å få La Liga TOTY-spillere lengre? Og de går over til PL TOTY-spillerne? Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Selg 83 N'Zogbia fort, idag klokken 19:00 slippes 84-varianten som kommer til å redusere prisen på 83 enda mer. Ikke kommet hjem fra jobb enda. Snart hjemme, la den ut for 20k buy now i 6 timer hvia jeg ikke husker feil. Billigsalg Endret 8. juni 2011 av daanielb Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Boksen eller Ps3? Tar gjerne en Julio Cæsar og Krasic Ps3. Send pm med bud Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har hvilken liga manageren kommer fra noe å si for chemistry? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er ikke helt sikker. men tror det bare er formasjonen som bare har noe å si Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kjøpte Keane, svart kort, 82 overall. Er dette IF-kort? Kjøpte han for 2200, er det en dårlig deal? Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kjøpte Keane, svart kort, 82 overall. Er dette IF-kort? Kjøpte han for 2200, er det en dårlig deal? Kjempe deal spør du meg, og forsåvidt alle andre. Men spørs litt hvilken konsoll du er på. Selger for ca 4k på PS3, men 10k på xbox. Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Legg meg gjerne til på xbox live folkens, trenger fifa venner. Mye gøyere å spille mot venner, enn å spill online, online tournaments, etc. Slipper kontrakter, fitness, moral, osv. GT: DanieleQuick Lenke til kommentar
igxx Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hva tror dokker om dette laget: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hSFpeYNcbaZLb Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hva tror dokker om dette laget: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hSFpeYNcbaZLb Tommel opp Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er det noe spesiell tid som det lønner seg å kjøpe pakker? Tenker på TOTW/TOTY. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjøpte Keane, svart kort, 82 overall. Er dette IF-kort? Kjøpte han for 2200, er det en dårlig deal? Kjempe deal spør du meg, og forsåvidt alle andre. Men spørs litt hvilken konsoll du er på. Selger for ca 4k på PS3, men 10k på xbox. Da blir spørsmålet: burde han selges eller brukes? Han er nemlig min beste spiss. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjøpte Keane, svart kort, 82 overall. Er dette IF-kort? Kjøpte han for 2200, er det en dårlig deal? Kjempe deal spør du meg, og forsåvidt alle andre. Men spørs litt hvilken konsoll du er på. Selger for ca 4k på PS3, men 10k på xbox. Da blir spørsmålet: burde han selges eller brukes? Han er nemlig min beste spiss. vis man passer inn så vet jo ikke hvordan lag/liga/land du har valgt=) Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hva er forskjellen på gullkortene? Det ene gullkortet er svart der egenskapene står, mens det andre er det gull over hele kortet? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjøpte Keane, svart kort, 82 overall. Er dette IF-kort? Kjøpte han for 2200, er det en dårlig deal? Kjempe deal spør du meg, og forsåvidt alle andre. Men spørs litt hvilken konsoll du er på. Selger for ca 4k på PS3, men 10k på xbox. Da blir spørsmålet: burde han selges eller brukes? Han er nemlig min beste spiss. vis man passer inn så vet jo ikke hvordan lag/liga/land du har valgt=) Har valgt Premier League, og han passer inn i 100-chemistry-planen Men nå har jeg et nytt problem: Har kjøpt Modric, men jeg kan ikke sende til squad, eneste alterantiv jeg har er å discarde eller sende til my club. What to do? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Send til My club, så velger du "swap" på en av de du har i laget allerede. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) For sen til å svare... Endret 10. juni 2011 av No Life Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Send til My club, så velger du "swap" på en av de du har i laget allerede. Hmm, jeg får ikke opp alternativet swap når han er plassert i my club, kun "discard" og "send to trade pile" Kan det ha med at jeg er midt i en turnering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå