Prusk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Har ikke så mye penger. Kjøper billige spillere som ikke kommer fra England/Spania/Italia. Har Brasil som grunnstamme. Dyreste spiller jeg har kjøpt er Hulk som ble kjøpt for 15k. Det var prisen han lå på den gang. Neste på stigen er vel Suarez (som er på benk eller tribune osv). Han ga jeg rundt 4k for. Må vel prøve å hente en Huseklepp i Bari før han forsvinner til en russisk klubb... =) Jeg ser jeg har Luiz fra Benfica. Antar jeg kan hente samme mann i Chelsea, og kjøre 2xLuiz i forsvar. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#g7zgFdJJ957A Endret 24. februar 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg heter Manutd4e på psn... men har problemer med å spille mot andre spillere online... Når jeg inviterer venner går det helt greit, men hver gang jeg kjører vanelig online match eller turnerings match... så får opp 10 av 100 ganger: Kan ikke finne spillere. bla bla... kan dette være noe med svakt internett? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, ligger vel heller i selve UT applikasjonen. Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 UT applikasjonene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ultimate Team modusen da. Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Men når skriften kommer opp at det ikke er folk å koble seg opp mot, så vet jo jeg også at det er bullshit... jeg sitter ikke ALENE her i verdenen og spiller UT! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, er jo det eg sier. Problemer med at UT ikke finner folk å spille mot! Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen måte å fikse på? Sende inn melding til support eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eg har nettopp begynt med dette UT greiene, spilt 6 kamper, og derav 2 online og eg har ikke hatt noen problemer og eg sitter på en rææææævava linje Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sorry for dobbelpost her nå Lurer på noen greier med dette UT greiene som eg nettopp har begynt med. 1: Kan du ikke bruke de samme kontraktskortene på trenere som du gjør på spillere? Viss nei, hvilke må eg ha på trenere? 2: Hva er forskjellen på bronze, sølv og gull kontraktskort? 3: Forsvinner disse kortene etterhvert som du bruker de på spillere? 4: Klubblogo, hvordan skaffer du deg det? Har jo en nå men den er fugly, må du bare tjene coins og så kjøpe en pakke og håpe den inneholder en klubblogo som du ønsker? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 1. Nei, egne til manager/trenere. 2. Ingenting. Gullkort gir som regel lenger kontrakter til gullspillere, men jeg har sett noen ekstreme sølvkort som også gir lange kontrakter til gullkort, 3. Ja. 4. Satser på å få en i pakke, eventuelt kjøper over markedet. Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Folk som spiller på ps3..? add Manutd4e og gi venne inv... spiller gjerne mot norske folk! msn er heller ikke dumt... msn: [email protected] Skype: fredrik-fjellestad2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ville kanskje ikke gitt ut så mye info her, slett det heller og send infoen heller på PM om du får noen henvendelser Og ud kan kanskje få mer hell med intr folk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1234477&pid=17028401&st=3850entry17028401 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Altså, helt seriøst her nå...Finnes det INGEN vanlige kort med 4-4-2 formasjonen? Finner BARE gullkort med den formasjonen og de ligger på 7-8k !??! Og de som blir lagt ut til 150coins får ETT bud og da er de oppe i 5-6k. Og hjelper det å ha feks 10-11 managere med 3+ på Contract? Legges disse sammen nå du gir ny kontrakt til en spiller? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Litt usikker på hva du mener, men alle 4-4-2 -kort er gull. Alle 4-4-2 -kort er i tillegg rare og i tillegg er de (naturlig nok) høyt etterspurt, noe som fører til at prisen skyter i været. Du har bare én manager aktiv per lag, så kun hans +3 vil bli brukt. Hvis vanligvis bruker en manager med +1 vil det altså lønne seg å skifte til en med +3 akkurat mens du bruker kontraktkort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, vet en har kun en Manager aktivt, men nå har eg to, en aktiv og en i "Club" kategorien. Ser da at når eg legger til en ny kontrakt til en spiller, så kommer det opp 6% i Staff modifier, og de to managerene eg har har da 3% hver på Contracts, og det blir jo 6% tilsammen. Så virker så det gir deg enda lengre kontraktstider. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ser ut til at det du sier stemmer. Har aldri fulgt med på hva som står, men jeg har altså +10% på kontrakter og +20% på teamtalk\morale. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Av stadionkort kom jeg over en bronze med +8 på moral. Tips til dem som ikke vil bruke 10k på storstadion med large crowd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 På nettversjonen av UT, er det ingen plass en kan se hvilke managere, fitness trenere osv man har? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hvilke spillere kjører folk med her da? Eg spiller 4-4-2 og har dette laget (for det meste) Berbatov - Lòpez/Dzeko/Liedson Bastos/Young - De Rossi - Gourcuff - J.Navas Chivu - Nesta - Samuel - Lahm Valdes/Adler/VDS Og Fergie som Manager da såklart Endret 18. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå