[dR]MiljO Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jjefFua2baWs1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 MiljO' timestamp='1306956162' post='17836229']http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jjefFua2baWs1 Hvordan er det å spille med den formasjonen der? Noen spec ulemper/fordeler? Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 MiljO' timestamp='1306956162' post='17836229']http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jjefFua2baWs1 Hvordan er det å spille med den formasjonen der? Noen spec ulemper/fordeler? Jeg syntes det fungerer veldig bra. Får mange mann i angrep, og skikkelig trykk forover. Samtidig har man midtbanespilleres om "henger" litt igjen, og dermed blir man ikke kontret i senk. Syntes det fungerer bedre å spille denne formasjonen enn f.eks 4-4-2 eller 4-1-2-1-2. Merket veldig godt fordelen med "offensiv" formasjon etter bytte. I de andre formasjonene merket jeg at midtbanespillerne ikke fulgte etter når jeg gikk i angrep, så når jeg la innlegg var det ingen som tok ballene som ble headet ut av forsvaret. Dette fungerer mye bedre nå. Formasjonskortene er også VELDIG mye billigere. Ulempene er kanskje at hvis du møter et lag med raske vinger/spisser, og de kun kjører kontringer, så bør du ha litt raske forsvarespiller. Jeg har ikke opplevd dette enda, og Pique, Puyol og Pepe er ikke av de raskeste. Kan absolutt anbefale det. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 11 er høyeste chem, men det er bare 9 som vises når man velger chemistry. Vet ikke hvorfor det er slik. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Endelig er PS store oppe igjen. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Men enda så er det en stund til vi får welcome back packen xD Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Laget mitt har bare 37 i chemistry. Hva må jeg gjøre for å få den høyere? Har jo maaange spillere å velge mellom, men alle er jo ganske "dårlige". Er det vanskelige å få solgt disse? Edit: Når jeg ser på start 11'ern min har de forskjellige "tegn". Noe som likner på en terning (hos noen spillere er den rød, mens hos andre grønne?) Og samme med en fotballsko. Hva er dette? Endret 2. juni 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Terning: Formasjon. Om denne er rød så har spillere en annen foretrukken formasjon enn det manageren din har. Sko: Plass på banen. Om denne er rød så er spilleren på feil plass på banen. FOr å få formasjon høyere, spillere fra samme liga, samme nasjonalitet, eller samme lag. ELLER all of the above Endret 2. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kjøpte nettopp ein spiller og sendte den til min klubb. Men nå finner eg ikkje spilleren og pengen eg ga for spilleren er vekk. Kva kan være problemet? Har lett om alle plassenen som er på UT på web. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Letteste er å velge en spiller du har i start 11'eren din eller på benken og velge "Swap" og så søke, så dukker han nok opp. Endret 2. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Letteste er å velge en spiller du har i start 11'eren din eller på benken og velge "Swap" og så søke, så dukker han nok opp. Funket fint Takker Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis jeg skal begynne å velge kjøpe spillere til en formasjon, hvilken formasjon burde jeg starte med? 4-4-2? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den har vertfall de dyreste formasjonskortene. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den har vertfall de dyreste formasjonskortene. Altså de spillerene som foretrekker 4-4-2 er dyrest? Eller kan man kjøpe spillere som foretrekker 3-5-2 og "gjøre" de om til 4-4-2 spillere? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Samme hvilken formasjon de "liker" du kan kjøpe kort med eks 4-4-2 på som omvender en spiller til nettopp 4-4-2, men disse formasjonskortene spec de med 4-4-2 er litt dyre. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Må virkelig hate dem som holder inne "LB/L2" og går i sirkler og gjør hva de vil... Knappen er definitivt litt OP i dette spillet også... Tullete Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Startet med 21,000 og nå er jeg på dette. Alt bare ved hjelp av kjøp av pakker med masse flaks. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 En liten showoff til, fikk disse to i samme pakke. Og rett før de fikk jeg også 86 ST Gomez. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 En liten showoff til, fikk disse to i samme pakke. Og rett før de fikk jeg også 86 ST Gomez. Du burde kanskje sensure begge bildene? ikke bare det ene.. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 En liten showoff til, fikk disse to i samme pakke. Og rett før de fikk jeg også 86 ST Gomez. Du burde kanskje sensure begge bildene? ikke bare det ene.. Haha takk, godt poeng Åpnet en pakke og fikk 96 Messi idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå