pkhamre Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Spiller det av og til, men laget mitt er tydelig alt for svakt i forhold til de fleste andre. Vinner stort sett en kamp i turneringer, før jeg taper den neste. Har heller ikke tålmodighet til å kjøpe og selge spillere slik at jeg kan tjene nok penger. Gikk på en stjernesmell og kjøpte Hulk for 12k for lenge siden. Siden det har jeg måttet kjøpe gullpakker med vrakgods for å få kontrakter til stallen jeg har i dag. Hulk er jo bra han da? Jeg kjøpte han nettopp til Serie A laget mitt. Sammen med Alanzinho. Kan virkelig anbefale Alanzinho. 5-stjerners spiller. Liten og rask. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har han allerede - uten kontrakt dog. Kanskje jeg burde solgt fyren. Har en stamme bestående av brasilianere (dvs hadde et helt lag + benk), men har etterhvert måtte bruke dem jeg får med i pakker. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Gull-Kontrakter med 28 kamper får du for 250, så bare kjøp noen der. Bare by 250 på alle 28 kampers-kontrakter du ser og drit i om du får dem eller ikke. Noen får du og da slipper du å kaste bort penger. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Kontrakter kan dere få billig (200) av meg når kjøper pakker Skal jeg si ifra neste gang? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Yes, please! =) 200-250 er en pris jeg lett kjøper kontrakter for. Var en stund jeg kjøpte opp alt som kom av kontrakter (sammen med andre) for under 300, og solgte for BIN til 450, budstart 300. Tjente litt points på det, men man måtte jo sitte i timesvis for å holde prisen oppe. Endret 4. april 2011 av Runar Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Hvis du kjøper en billig bronse-spiller til 200 og legger han ut på markedet til 50,000 eller noe så kan du gi meg detaljene hans så sender jeg noen kontrakter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kommer av en eller annen grunn ikke inn på FUT web lenger, så jeg må ta det når jeg er hjemme med PS3en. Når man ikke spiller kamper blir kanskje kontraktene overflødig - jeg finner dem alt for dyr... =) Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Kommer av en eller annen grunn ikke inn på FUT web lenger, så jeg må ta det når jeg er hjemme med PS3en. Når man ikke spiller kamper blir kanskje kontraktene overflødig - jeg finner dem alt for dyr... =) Si ifra da Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Nå kunngjøres denne ukes TOTW (Team Of The Week) på Twitter hvis noen er interesserte. https://twitter.com/#!/EA_Graoully http://forum.ea.com/uk/posts/list/507097.page Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Nå er ukens Team of the week annonsert. Sitat fra EA forumet (UK) With the international break over business resumes in the various leagues around the world. Things are hotting up nicely as we draw closer to the end of the season with lots still to play for. Here are the players that have made TOTW this week. GK; Helton (FC Porto, 81 > 84) CB; Samba (Blackburn, 77 > 80) CB; Tasci (Stuttgart, 77 > 80) CB; Pique (Barcelona, 85 > 86) CM; Janssen (FC Twente, > 80) CM; Moutinho (FC Porto, > 84) CAM; Gotze (Dortmund, 78 > 82) CAM; Riquelme (Boca Juniors, 79 > 82) ST; Rooney (Man Utd, 88 > 89) ST; Cavani (Napoli, 84 > 87) ST; Soldado (Valencia, 82 > 86) Subs: GK; Pablo (Sporting Gijon, 77 > 80) LWB; Grosso (Juventus, 73 > 79) CM; Rivera (Sporting Gijon, 75 > 81) RM; Reyna (America, 72 > 74) ST; Zamora (Fulham, 79 > 82) ST; Kabba (Barnet, 63 > 64) ST; Folan (Colorado Rapids, 71 > 74) Web App Link; http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#iZwqYYStbaF9Y"> FUT TOTW Apr 6th-13th. These guys will be available in packs from 6pm UK time on Wednesday. Lenke til kommentar
ChuckON Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei Hei, er det fortsatt noe aktivitet her? Begynte å spille litt ultimate team selv i det siste, så tenkte jeg kanskje det kunne vært litt interessant å diskutere med andre og kanskje få noen tips ^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du får si noe du vil ha tips om da Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Hei Hei, er det fortsatt noe aktivitet her? Begynte å spille litt ultimate team selv i det siste, så tenkte jeg kanskje det kunne vært litt interessant å diskutere med andre og kanskje få noen tips ^^ Jada, post link til teamet ditt? Lenke til kommentar
ChuckON Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) kan se hva jeg får til, edit inc. Mannemannj Dette er det eneste laget jeg har nu, har planer om å lage ett engelsk PL lag også. Kanskje noen har tips til noen bra men billige spillere der? =) Endret 7. april 2011 av ChuckON Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da har jeg solgt hele La liga laget mitt, og gått over til PL. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#g3ckadDwbaCjZ Lenke til kommentar
ChuckON Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 MiljO' timestamp='1302218610' post='17191914']Da har jeg solgt hele La liga laget mitt, og gått over til PL. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#g3ckadDwbaCjZ Oi, satan steike. Trur Hangeland hadd fått litt hardkjør om æ sku spilt mot dæ. Lenke til kommentar
ChuckON Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kan noen forklare for meg hvorfor spillerne mine er nesten tom for stamina når jeg fyller på med fitness hele tiden? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Anbefaler deg heller å hvile alle spillerne i en kamp, da er de helt utvilt. Bare pass på at de spillerne du ønsker skal hvile er i squaden som spiller kampen. Lenke til kommentar
ChuckON Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ble virkelig sprut i laget når de fikk litt stamina ja. Vil også anbefale Daniel Bråten på det sterkeste! helt hinsides bra å spille med, hybrid mellom messi og carew Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Er noen av dere med på å spille en egen liga / turnering? Vi kan f.eks. gjøre slik at alle skyter inn 1000 coins, og vinneren vinner hele potten. Vi trenger minst 4 lag for å få til noe Må heller ikke spille for coins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå