Rosoero Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei. Julen nærmer seg med storm skritt. Trenger derfor tips til julegaver. Skammer meg over å si dette, men det er faktisk første gangen jeg kjøper julegaver til min familie. Tenker å bruke max 300kr pr pers. Jeg trenger tips for: -Mor (skillt) -Far (skillt) -Søster #1 = 20år -Søster #2 = 18år -Søster #3 = 16år -Søster #4 = 5år -Søster #5 = 2år -Bror #1 = 13år -Bror #2 = 7år Takker for tips! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen må jo være den første til å si dorullengler, så hvorfor ikke meg? Du har ikke fortalt oss noe om dem, men alle trenger en kløpinne. 1 Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 hehehe, så sant, så sant! Tenkte ikke å skrive noe om dem. Fint med tips om alt mulig rart egentlig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noe lys ting(ting til huset) til mamma, noe hobbyting til pappa og spill, klær sminke osv til du andre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) På Hansen & Dysvik har de dynetøfler (tøfler sydd av dundyner). Redder kalde morgener. Endret 30. oktober 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 På Hansen & Dysvik har de dynetøfler (tøfler sydd av dundyner). Redder kalder morgener. Slettes ikke dumt! Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg blogget noen julegavetips herendag. Kanskje du finner et godt tips der:)? LINK Hei. Julen nærmer seg med storm skritt. Trenger derfor tips til julegaver. Skammer meg over å si dette, men det er faktisk første gangen jeg kjøper julegaver til min familie. Tenker å bruke max 300kr pr pers. Jeg trenger tips for: -Mor (skillt) -Far (skillt) -Søster #1 = 20år -Søster #2 = 18år -Søster #3 = 16år -Søster #4 = 5år -Søster #5 = 2år -Bror #1 = 13år -Bror #2 = 7år Takker for tips! Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg blogget noen julegavetips herendag. Kanskje du finner et godt tips der:)? LINK Hei. Julen nærmer seg med storm skritt. Trenger derfor tips til julegaver. Skammer meg over å si dette, men det er faktisk første gangen jeg kjøper julegaver til min familie. Tenker å bruke max 300kr pr pers. Jeg trenger tips for: -Mor (skillt) -Far (skillt) -Søster #1 = 20år -Søster #2 = 18år -Søster #3 = 16år -Søster #4 = 5år -Søster #5 = 2år -Bror #1 = 13år -Bror #2 = 7år Takker for tips! Kult, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå