Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp! (Forelsket - tips?)

Gjest Jente16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16

Hei igjen folkens!

Skrev posten "Typisk tenåringsproblem" for en kort stund siden, men har noen flere spørsmål og tenkte det ville være like greit å lage et nytt emne, så kanskje flere la merke til posten og ville gi meg deres svar ;)

Oppsumering fra forrige post: Jeg er altså ei jente på 16 år som liker en gutt som er et år eldre veldig godt. Problemet er vel at vi mer eller mindre ikke kjenner hverandre. Vi vet hvem den andre er liksom. Vi møtes i gangene i skolepausene omtrent hver dag, og da deler vi smil og har øyekontakt. Han kommer ofte borti meg med armen sin når vi går forbi hverandre, og jeg vet at han likte meg når jeg gikk i 8.klasse og han i 9.klasse (Dette er jo lenge siden nå, men uansett, han var intressert! Hvertfall den gang)

Jeg la han til som venn på fjesboka, for det er alltid enklest og ta det første steget over en liten melding der. Jeg sendte han melding, men plutselig så er profilen hans utiljengelig. Tenkte jo automatisk med en gang "Han hater meg, og har fjernet meg fra vennelista si" osv, men fikk venninen min til å sjekke om han var en av hennes venner og det var han heller ikke, noe som tyder på at profilen hans enten er utiljengelig for øyeblikket, eller at han faktisk har fått slettet facebook profilen sin. Dette skaper jo problemer for meg, i og med at jeg nå ikke vil få noe svar på meldingen min. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å vise min interesse. Har fått forslag som å bare gå bort til han og slå av en prat, men jeg føler det blir så innmari "random" og kleint. Venniner har også bedt meg få tak i nummeret hans, og det er jo på en måte "eneste" mulighet og ta det første steget og vise at jeg interessert i han uten at det må være face-to-face. Om vi bare kommer i gang, blir det mye enklere å slå av en prat i pausene om dere skjønner.

Vil jeg virke innpåsliten/påtrengende om jeg skaffer meg nummeret hans og sender han melding? Kan dere vær så snill og gi meg noen tips til meg som ikke vet så innmari mye om dette med flørting?

Hilsen Jente16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente16

Så ingen av dere ville tenkt "Herregud, hun er rar som kommer og snakker sånn helt ut av det blå"? Hehe. Er det jeg er mest bekymret for. At han rett og slett skal syntes jeg virker "gal"..

Lenke til kommentar

Eller, bare start med og si hei i gangen og etter en liten stund så stopper du han og spør om han har litt tid og spør om du kanskje kunne få nr hans sånn at dere kanskje kunne funnet på noe en dag.

Eller bare stoppe han med en gang og spørre om han har litt tid og du spør om og få nr hans sånn at dere kanskje kunne funnet på noe en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...