Gjest Anonymia22 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei Jeg er en 22 år gammel jente som akkurat har innsett at jeg er bifil og vil treffe andre likesinnede, men vet ikke hvor Noen som vet om utesteder el. i Bergen? Tusen takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Eneste stedet jeg kom på er vel Fincken Ligger ikke så langt unna Garasje. Endret 30. oktober 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fincken vet jeg om, bak der med garage et sted. Nærmere butikken "pepper" om jeg ikke husker helt feil farten. Har hørt at de har blitt mer åpnet for annet og, men lell. Godt mulig det er i overkant mange menn der, hva vet jeg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ikke vet eg, er bare det eneste stedet jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Gjest Reply Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er absolutt en del kvinner der også, både bifile og homofile. Lykke til og kos deg Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fincken er nok det eneste "skeive" utestedet, det er en del andre som har forsøkt seg, men det virker ikke som om det er marked for noe mer. Ellers har du jo studentforeningen UgleZ (https://uglez.wordpress.com/) og Skeiv Ungdom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå