thomas$ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har bestilt SWG fra EBgmes.com for 4-5 dager siden. Statusen står fremdeles på "hold" hva er det som skjer? Eventuelt, hva har jeg gjort galt?? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Let litt på forumet her, så ser du flere poster ang. det samme. F.eks her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har bestilt SWG fra EBgmes.com for 4-5 dager siden. Statusen står fremdeles på "hold" hva er det som skjer? Eventuelt, hva har jeg gjort galt?? samme hos meg.. send en mail til dem og spør dem.. og hør om det er flere på lager av Vanlig og CE edition Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har bestilt SWG fra EBgmes.com for 4-5 dager siden. Statusen står fremdeles på "hold" hva er det som skjer? Eventuelt, hva har jeg gjort galt?? samme hos meg.. send en mail til dem og spør dem.. og hør om det er flere på lager av Vanlig og CE edition Jeg har sendt en mail og spurt om de kunne fortsette sendingen av swg Jeg fikk noe som lignet på en telefonsvarer. hehe(en mail som de sender til alle som prøver og svare.) de sa at de skulle sende informasjonen til noen andre, og at de skulle kontakte meg på mail hviss det var noe mer de lurte på... ikke noe fast svar altså.. Jeg er litt usikker på hvem mail adresse jeg skal sende til, har du non forslag? :o Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har bestilt SWG fra EBgmes.com for 4-5 dager siden. Statusen står fremdeles på "hold" hva er det som skjer? Eventuelt, hva har jeg gjort galt?? samme hos meg.. send en mail til dem og spør dem.. og hør om det er flere på lager av Vanlig og CE edition Jeg har sendt en mail og spurt om de kunne fortsette sendingen av swg Jeg fikk noe som lignet på en telefonsvarer. hehe(en mail som de sender til alle som prøver og svare.) de sa at de skulle sende informasjonen til noen andre, og at de skulle kontakte meg på mail hviss det var noe mer de lurte på... ikke noe fast svar altså.. Jeg er litt usikker på hvem mail adresse jeg skal sende til, har du non forslag? :o fikk den akkurat selv også nå... svarta på den:) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor bestilte dere (Snabben??) ikke bare fra gamestop som jeg sa? Alle som har bestilt derfra de siste dagene har fått tilsendt spellet dagen etterpå...... Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor bestilte dere (Snabben??) ikke bare fra gamestop som jeg sa? Alle som har bestilt derfra de siste dagene har fått tilsendt spellet dagen etterpå...... hvor mye koster det fra game stop? ikken co men den vanlige Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 jeg skjekket akkurat på konton min over hvordan det gikk med swg pakka. (Statusen) den står fremdeles på hold men jeg kan ikke avbestille den lenger. Der hvor det skulle stått "Stil time to cansel order. står det nå en hel haug med små og store pakker. betyr det at den er på lager eller no sånt? jeg trenger svar her. det er KANSKJE et lite håp om at jeg får spillet før jeg sitter i rullestol med raymond og mimrer om den gangen EBgames(hvor jeg har bestilt fra) ikke klarte å sende den forbanna pakka...... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor bestilte dere (Snabben??) ikke bare fra gamestop som jeg sa? Alle som har bestilt derfra de siste dagene har fått tilsendt spellet dagen etterpå...... hvor mye koster det fra game stop? ikken co men den vanlige $50 + frakt. Subtotal : $49.99 Tax : $0.00 Shipping & Handling : $24.99 Grand Total : $74.98 Lenke til kommentar
andgob Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 husker jeg handla endel fra www.norwaygames.com før. fikk playstation og pc spill til 25,- og sånt. husker en gang det var "påsketilbud" da bestilte meg og en kamerat over 50 spill men butikken er desverre stengt for øyeblikket, men den kommer tilbake snart Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor bestilte dere (Snabben??) ikke bare fra gamestop som jeg sa? Alle som har bestilt derfra de siste dagene har fått tilsendt spellet dagen etterpå...... de horene shipper ikke til postboxer i utlandet Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Norwaygames.com? drev ikke de å solgte piratkopierte spill da? fyfaen så ekel bisnis å så støter du dem? en ting er å kopiere til eget bruk men når du også faktisk tjener på det da er det ikke riktig lengere. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Nintendo 64 Brukt, PAL konsoll Boks:Nei Manual:Nei , 200,- hah:P Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 jeg har bestilt fra wbgames.com.... og når jeg skjekker "My orders" der, står det att den er på hold. Den har gjort det en stund nå så det er så... Men der hvor det pleide å stå "Still time to Cansel order" står det nå et bildeav store og små bokser. hvabetyr det? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 jeg har bestilt fra wbgames.com.... og når jeg skjekker "My orders" der, står det att den er på hold. Den har gjort det en stund nå så det er så... Men der hvor det pleide å stå "Still time to Cansel order" står det nå et bildeav store og små bokser. hvabetyr det? De venter på og autorisere ditt kjøp og visa kort. Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 jeg har bestilt fra wbgames.com.... og når jeg skjekker "My orders" der, står det att den er på hold. Den har gjort det en stund nå så det er så... Men der hvor det pleide å stå "Still time to Cansel order" står det nå et bildeav store og små bokser. hvabetyr det? De venter på og autorisere ditt kjøp og visa kort. Hvor lang tid bruker de på det vanligvis? jeg er ganske ny når det gjelder å bestille fra internett skjønner du... sån ca hvor mange dager bruker de på å få pakken ut av landet nå sendingen er godkjent? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 jeg har bestilt fra wbgames.com.... og når jeg skjekker "My orders" der, står det att den er på hold. Den har gjort det en stund nå så det er så... Men der hvor det pleide å stå "Still time to Cansel order" står det nå et bildeav store og små bokser. hvabetyr det? De venter på og autorisere ditt kjøp og visa kort. Hvor lang tid bruker de på det vanligvis? jeg er ganske ny når det gjelder å bestille fra internett skjønner du... sån ca hvor mange dager bruker de på å få pakken ut av landet nå sendingen er godkjent? ¨ jeg har regnet med at fra nå kommer det til og ta 10-12 dager: helt greit for meg. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Nå har min pakke kommet til Gardemoen. Ringte til UPS (de som leverer for GameStop.com), og de sa jeg kunne regne med å ha det alt fra i morgen eller to dager til. Det som er greit med UPS, er at de betaler alle tollavgifter for deg. Så sender de deg en faktura på det etter en stund. Leveringen blir ikke hindret, som den ville ha blitt gjennom det vanlige postsystemet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 har fått mail fra yeees.com om at de sender ut swg om to uker. men forhåpentligvis er serverne fylt med problemer til den tid, men når jeg entrer spillet så er alt bra Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 har fått mail fra yeees.com om at de sender ut swg om to uker. men forhåpentligvis er serverne fylt med problemer til den tid, men når jeg entrer spillet så er alt bra ja.. en possetiv ting med at det tar litt tid er jo det att omtrent alle servrene er fulle av bugs og overbelasting av mange folk på en gang. har lest i forum flere steder at flere oøpdrag ikke lar seg gjøre pga lagg på servern.... jeg drar snart på 2 uker bil ferie da så da gjør det nesteen ikke noe om spillet ikke kommer med en gang for jeg har jo ikk esjangs til og spoille det. men når jeg kommer hjem ligger den der så glad og venter på meg!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå