Wazza95 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Spar pengene da vel ;-) Jeg har for øvrig valgt å gi fable en ny sjanse med en ny save. Har til nå storkost meg med den nye saven, og jeg føler at jeg får mye mer ut av spillet nå enn da jeg spillte første gang Du nevnte en deamon door med 1 million kroner litt tideligere. Er den lett å åpne og hvor lå den? Ps. Du kan jo eventuelt spare pengene til 007 blood stone? Tror det kan bli et bond spill på høyde med nightfire =) Jeg regner med at du har spilt fallout 3, for viss du ikke har det kan det godt være at du kan like new vegas. Grunnen til at jeg ikke kunne fordra new vegas var fordi det var så altfor likt fallout 3.... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Demondoor med 1 mill er i sunset manor. Den åpner seg kun for kongen Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hm, har vel spilt 2-3 timer siden alt gikk til helvette og nå begynner folk virkelig å komme tilbake. Noen er litt gretne på meg, men de fleste har relationships quests som fikser på dette. Butikkene har begynt å åpne igjen, og spøkelser betaler tydeligvis husleie uansett :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Lol wtf. Håper dere liker Fable 3 da. Kan hende jeg kjøper det når det dumper i pris og tillegsspakkene kommer ut. Kanskje de tilogmed har fikset glitcher og slikt til da... Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har vært heldig tydeligvis. Eneste problemet jeg har hatt hittil er at bikkja mi tydeligvis flyr når jeg er i to player. Dog siden folk begynner kommer tilbake så har de enten gjemt seg godt, eller så reproduserer de seg som pokker. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Folk er tilbake på min første save også! Butikker har åpna, og alt er heaven! Jeg bare stappa 500.000 inn i treasury og vips! Lik er borte fra gata og slottet by the way Men nå er jeg konge om ikke så lenge på den nye saven, så jeg bryr meg egentlig ikke om save 1, but anyway Ender vell med at jeg spiller gjennom spillet 3 ganger uansett, akkurat som Fable 2: en gang med de valgene jeg ønsker, en med full good og en hvor jeg bare dreper alt av sivile Edit: Kjøp det på Pc da vel, Mikkel! Eventuelt last ned viss du er fæn av å støtte piratene... Da kjører det sikkert mer smooth og opptateringer, add-ons osv. er enkelt å innstalere Endret 2. november 2010 av Wazza95 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Tja, kanskje det? Men altså. Jeg har jo 30/50 achievments på xbox, så hvorfor ikke bare kjøpe det igjen når det dumper i pris og man får de ekstra greiene som knotholde island og see into the future fra toa? Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tja, kanskje det? Men altså. Jeg har jo 30/50 achievments på xbox, så hvorfor ikke bare kjøpe det igjen når det dumper i pris og man får de ekstra greiene som knotholde island og see into the future fra toa? Godt poeng! Jeg hadde Fable 2 game of the year edition og storkoste meg med den! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Fable 2 er genialt! Jeg synes og combatsystemet på tre'ern suger. Hallo, hobbes som tåler 6 skudd med en pistol på 111DPS? Faen da. Og det andre, du kan ikke avbryte reloading og skyte som faen som på toern. Nei, gi meg red dragon, dextrous styles og mer speed! Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fable 2 er genialt! Jeg synes og combatsystemet på tre'ern suger. Hallo, hobbes som tåler 6 skudd med en pistol på 111DPS? Faen da. Og det andre, du kan ikke avbryte reloading og skyte som faen som på toern. Nei, gi meg red dragon, dextrous styles og mer speed! Til informasjon; DPS betyr Damage Per Second. Som forsåvidt også ikke er en statistikk i Fable III. Når du skal reloade gun tar du deg en liten rull på bakken også er jammen fyllt på med kuler igjen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 jeg vet da det. Men det å rulle på bakken er forbanna idiotisk når du står inne i en trang hulegang eller 3D-en nekter deg det Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 jeg vet da det. Men det å rulle på bakken er forbanna idiotisk når du står inne i en trang hulegang eller 3D-en nekter deg det Åå, som jeg elsket dextrous styles! Ingenting var bedre enn å blåse av hodene på folk, eller gi dem en god en i nøttene fra en blunderbuss! Du nente et sted over at du hadde klart å skaffe deg en syk mengde penger på treeren altså.. Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå