Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei. Jeg har nå fullført spillet. Men nå sitter jeg igjen med... vel, ingenting. Ikke noe folk, ingen shops ikke noe i det heletatt. Er dette fordi jeg valgte ditt og datt slik og slik før eller får jeg håpe på det beste at det kommer folk etterhvert? Altså, eneste måten jeg klarte å gifte meg på var å lure ut folk med lutt-spilling. Og alt jeg kan gjøre nå er å kjøpe hus og smånipps questene... Er det noen som har fullført det som har noen innspill her? Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei. Jeg har nå fullført spillet. Men nå sitter jeg igjen med... vel, ingenting. Ikke noe folk, ingen shops ikke noe i det heletatt. Er dette fordi jeg valgte ditt og datt slik og slik før eller får jeg håpe på det beste at det kommer folk etterhvert? Altså, eneste måten jeg klarte å gifte meg på var å lure ut folk med lutt-spilling. Og alt jeg kan gjøre nå er å kjøpe hus og smånipps questene... Er det noen som har fullført det som har noen innspill her? Jeg fullførte spillet for ca.en time siden og jeg kan vel ikke si annet enn at jeg utrolig lettet. Jeg hadde nemlig hørt at man ikke kunne fortsette spillet etter man hadde fulført, jeg satt å ba til gud, krysset fingrene og var oppe i nesten toppuls. Når rulleteksten kom var jeg sikker på at det var over og jeg bannet høyt og sverget på at jeg aldri skulle ta på noe laget av lionhead igjen. Og så kom lettelsen! Jeg ble tatt tilbake til Albion og kunne løpe fritt rundt blant folk som forgudet meg! Alle folk utenom folk på aurora vel og merke; de hadde jeg nemlig sviktet totalt. I mitt albion er det folk overalt, en utrolig mengde quester og ikke mist nydelig, uberørt landskap. Spillte du som god eller ond? Kanskje det har noe å si? og hvordan ser ting ut, utenom at det ikke er folk i gatene? Må si at spillet ikke er noe uten free-roamingen etter mainquesten. Etter min mening er mainquest ganske tamt i de fleste free-roam spill, og særlig i Fable. Håper du finner ut av det. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 HER STÅR DET SPOILERE UTEN HENSYN. HVIS DU IKKE VIL BLI SPOILET LUKK DENNE TRÅDEN. NÅ! Jeg ble akkurat 'ferdig' med spillet, og det var ekstremt antiklimatisk. Hvem bryr seg om at man kan gå rundt etterpå, når det ikke er på egne premisser. Det siste slaget tok meg på senga. Ingen advarsel! Det var tilogmed advarsler tidligere i spillet om at "if you have something to do, do it now". Men ikke før siste kampen. Neida. Tidshopp, tidshopp, tidshopp, ja jeg forstår at det ikke kunne gå hele 365 dager før siste kampen, men "THE TIME HAS COME TO FACE THE DARKNESS" FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Det stod 105 dager to sekunder tidligere. Dårlig gjort. Jeg hadde bare EN save, og ble fucked av autosave, som savet hver teleport. Jeg hadde igangsatt et stort prosjekt hvor jeg skulle få hver eneste innbygger til å overleve, istedetfor døde alle, fordi jeg ikke ble advart som jeg helt ærlig burde. Da jeg valgte å fullføre kampen, ble jeg også ekstremt skuffet over hvordan det foregikk. Jeg trodde bossen skulle komme ut å bli større, værre og vanskeligere etter jeg drepte Walter, men det var visst det... Og en kort og dårlig regissert scene senere var det slutt. Roll credits! Noen andre som synes "slutten" på spillet var crap? Det er et veldig bra spill. Mye bra humor(!!!). Men antiklimatisk som faaaen. Det er tydelig høy produksjonsverdi på mye av spillet, men mener de virkelig at storyen og spesifikt slutten er bra? Jeg kan ikke forstå det. Ja jeg starter nok på nytt. Men først skal jeg loade saven min, skru av safety mode og drepe alle... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Vel slutten var dritt. Det gikk ALT for fort! Og nå i går fikk jeg tilbake alle NPC-er ved å gifte meg med hu Elise. Men, den questen hadde bugga seg og var duplikert i forigårs så da funket det ikke... Vært borti alt for mange bugs i dette spillet. Nå som jeg er ferdig vandrer jeg bare sjeleløst rundt og kjøper hus og gjør småquester. I bunn og grunn er det mer som fable 2 med nyere grafikk og historie Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Helt ening med deg, Vargan. Slutten er bare noe dritt! Pluttselig hopper man fra 121 dager til den siste kampen uten noen form for forvarsel. Og ikke nok med det. De har ventet på angrepet i et helt år, og ingen hær i hele verden kan beseire dem. Men når de onde først kommer er det bare å sende ut fire krigere til Bowerstone og så vinner de etter en liten halvtime med kamp... Snakker om vanskelig kamp altså! Not. Her snakker de om the darkness og undergangen i lange tider, også er det bare å bruke fire soldater i stede for de hundretusen de hadde regnet med å bruke. Craaaap! Men jeg liker spillet maaaassse forde! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg spilte gjennom spillet som extreme good denne gangen ... Det kan og nevnes at jeg tror treasuaryen din har noe å si om folk bor i landet eller ikke Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg spilte gjennom spillet som extreme good denne gangen ... Det kan og nevnes at jeg tror treasuaryen din har noe å si om folk bor i landet eller ikke Etter du spilte gjennom på full good er det vel folk i gatene? Jeg skal sette meg ned nå å fulføre spillet som en tyrann, føler at du kanskje har mest glede av å være ond... Stjele, true, trekke folk inn til en fabrikk osv. Masse gøy med andre ord Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Etter at jeg spilte igjennom som full good var det bare vaktene igjen... men jeg tror det var en bugg. For questen med Elise duplikerte seg og nektet meg å fullføre den. Det retta seg til slutt men fy faen så forbanna jeg var en periode ... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Enda mer glitches! Nå har spillet wipet ALT av stats unntatt pengene jeg har i lomma og i slottet ... Dvs, alle spell, melee og guns, bat kills etc. alt er borte. Alle divespots funnet og alt. Og dette skjedde etter at jeg fant den siste nissen ... Neeei, snart så jeg vurderer å gå ned på game og bytte det inn. Begynner og å bli mektig lei all lagginga hele tiden. Er jo faen nesten som å gå på månen... Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Forstår frustrasjonen din godt! Nå har også jeg lagt merke til manglen på folk i gatene, stengte butikker, lik rundt forbi også videre... Ettersom du spilte full good, Mikkel regner jeg med at du heller ikke klarte å tjene de 6 millionene som var behøvd? Jeg stod igjen med ca. 2 mill når angrepet kom og derfor måtte mange sivile dø pga. Vi ikke hadde bra nok hær? Kanskje det er løsningen på problemet..? Men da må man jo nesten være ond for å klare å få folk i gatene, og hva er poenget med folk når de hater og er livredde for deg? Har også lagt merke til lagginga. Den kom først når jeg la inn collectors edition materiale og village creator.. Kan det ha noe med det å gjøre? Jeg lurer også på om man kan ha to aktive saver på en gang? Det virker litt som om det kun er en av gangen.. Satser på at noen kan hjelpe oss med dette eller at vi kan hjelpe hverandre.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg sto igjen med -950.000 i slottet når jeg slutta... Men det som redda meg var demondoor i sunset manor. Kjøpte masse hus og har nå en milliard i slottet og alt av hus og 5 mill på bok. Har ingen quester igjen. Mangler 1 silverkey og en gold key og har alle gnomes. Spillet er rett og slett tømt ... Orker ikke begynne på nytt igjen Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg sto igjen med -950.000 i slottet når jeg slutta... Men det som redda meg var demondoor i sunset manor. Kjøpte masse hus og har nå en milliard i slottet og alt av hus og 5 mill på bok. Har ingen quester igjen. Mangler 1 silverkey og en gold key og har alle gnomes. Spillet er rett og slett tømt ... Orker ikke begynne på nytt igjen Da skjønner jeg deg godt! Du har alt det, men ikke noen folk? Jeg starter nok på nytt snart... Til helgen tenker jeg Men vet du om man kan ha flere saver på en gang? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Er ferdig nå jeg da.. Og er mildt sagt skuffa som en del andre her... Det burde være mer fokus på pengetjening her når det tross alt er en så viktig del. Så de av oss som spiller veldig gode og dermed holder alle løftene sine (og havner på minussiden) dermed er alene når kampen er ferdig... Det er jo ingenting her, ingen butikker, ingen personer, vakter bare og det er det... Spillet er liksom slutt for min del da..... Man kan ha flere saver forresten. Inne på gam managment og load så får man ikke fem tror jeg det er som man kan da velge mellom. Bare trykke på new game så starter man opp en ny person. Endret 31. oktober 2010 av AnnChristin Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 For å få igjen alt av folk må du ha minimum +100000 i slottet og gifta deg med Elise. Slik det kom tilbake folk for meg. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 For å få igjen alt av folk må du ha minimum +100000 i slottet og gifta deg med Elise. Slik det kom tilbake folk for meg. Hvor kan jeg finne elise da? Er det hun jeg tar liv av i starten? Men du mener å si at folk faktisk kommer tilbake?? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Til meg så var det en quest hvor du skulle møte Elise. Først etter at jeg hadde gifta meg med hu og slått meg ned i Brightwall så begynte det sakte men sikkert å komme folk tilbake. Edit: Jeg tror hu kun er der om du velger at hu skal droppe forloveden sin i en quest før spillet er slutt. Endret 1. november 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Han tok jeg vel livet av i starten tror jeg, for det var en god handling i forhold til landsbybeboerene. Så det er faktisk håp? Hmm, kanskje jeg bare skal karre meg gjennom det da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg bytta det inn på Game og fikk igjen 450 spenn som jeg skal bruke på New Vegas i stede. Sorry Fable 3, du var for skuffende... Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg bytta det inn på Game og fikk igjen 450 spenn som jeg skal bruke på New Vegas i stede. Sorry Fable 3, du var for skuffende... Ikke dårlig å få igjen 450 kroner.. Men for all del ikke kjøp new vegas! DET er hva man kan kalle en skuffelse! Men det er jo jo smak og behag :-P Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Ja jeg vil jo ikke gå på en smell igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå