Thor_A Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Høst morgen Endret 29. oktober 2010 av Thor_A Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vanskelig motiv. Synes treet foran blir for dominerende. Blir også nyskjerrig på hva som er utenfor bildekanten til venstre, kanskje noen fine steiner i vannet? Det er så stort dynamisk omfang i denne scenen at det er vanskelig å fange dette på ett bilde. Forgrunn blir lett for mørk, og bakgrunn blass. God kandidat til å teste smakfull HDR, det vil si utnytte informasjon i høylys og skygge ved å kombinere bilder med ulik eksponering, uten å ende opp med tegneseriebilde. Legg gjerne med informasjon om teknikk/blender/lukker etc Lenke til kommentar
RuneON Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei. Jeg likte bildet ditt, men ja, treet er kanskje litt vel dominerende. Jeg kunne også tenke meg å se litt mer av venstre side. Det ser så lovende ut med det vannet som er der. Jeg har aldri prøvd HDR selv, og jeg synes ofte det blir tatt for hardt i, når jeg ser HDR-bilder. Men for all del, det kan sikkert funke kjempebra. forresten, er du litt innspirert av motivet på fyrstikkeskene? Ligner veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå