Gå til innhold

Mobil blitt mongo etter reperasjon.

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Nokia 5800, hvor skjermen ble ødelagt på en konsert. Jeg hadde forsikring på den, og etter noen måneder fikk jeg endelig fikset den på garantien. Problemet er nå, at garantien var jo gått ut når jeg fikk telefonen tilbake, som jeg ga til dama siden jeg kjøpte meg ny i mellomtida. Og etter at vi fikk den tilbake, begynte den å skru seg av i tide og utide, og nå får vi ikke skrudd den på i det hele tatt.

Hvilke rettigheter har jeg på den nå, siden jeg ikke har garanti eller forsikring på den lengre, men problemet oppstod etter at jeg fikk den tilbake fra reperasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvordan kan jeg bevise at den ble slik etterpå? De pleier jo alltid å være så vrange på slike ting.

Du kan ikke gjøre så mye annet enn å fortelle det slik det er. Forhandleren skal uansett kunne sende inn mobiltelefonen, så vil verkstedet undersøke telefonen, og da finner de stort sett ut grunnen til feilen. De har ingen grunn til å være vrange om de konstaterer at det ble gjort noe feil under reparasjonen.

Lenke til kommentar

Mest trolig er det en følgefeil av det som fikk skjermen ødelagt. Du skriver ikke nøyaktig hva som skjedde med skjermen, men jeg tipper den ble knust. Med andre ord så er nok dette mest trolig din egen feil, og ikke verkstedet sin feil. Det du da kan gjøre er å rapportere inn til ditt forsikringsselskap om at skaden var større enn først antatt, og at det er flere feil enn bare displayet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...