Cloud Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Trenger et kort som jeg kan bruke til å spille Ps2 på pc. Trenger jeg da et PCI-tv kort eller et av de nyere AGP-delux kortene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 enten et tv-tuner kort eller et Ati all in wonder kort med TV inngang... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Eller et Nvidia kort med video inn. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Har du pengene hadde jeg godt for et radeon 9700 pro AIW. Da har du et kjempe kort samtidig som du kan spille ps2 på pc-en din. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Spille PS2 paa PC'en ?? Er det noe stort jeg har gaatt glipp av ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Altså koble kompositt ledningen med bildet inn i et TVkort, eller et kort med TV-inn, og så vise det på skjermen. Egentlig bare videreføring av bildet til skjermen. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Altså koble kompositt ledningen med bildet inn i et TVkort, eller et kort med TV-inn, og så vise det på skjermen. Egentlig bare videreføring av bildet til skjermen. Ahhh.. spille PS2 paa PC skjermen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå