MilKman' Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har du ikke hørt om å miste interessen for et spill før? Og ja, jeg vet vi beveger oss langt utenfor temaet nå. SPILL, ja. Zelda er ikke et spill. Det er en egen dimensjon. Ett nytt univers! hawha neida nå bare skrøner jeg 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Spill er spill Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gidder ikke å lese 5sider, hvordan gikk det med offeret i tråden? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Gidder ikke å lese 5sider, hvordan gikk det med offeret i tråden? Det gikk bra det aldri merka noe til den. Fortsatt stavefeil i emnetittel. er i mot rettningslinjene og kommentere stavefeil så la det vær! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Gidder ikke å lese 5sider, hvordan gikk det med offeret i tråden? Det gikk bra det aldri merka noe til den. Fortsatt stavefeil i emnetittel. er i mot rettningslinjene å kommentere stavefeil så la det vær! Fixed. Var nødt, sorry. Endret 18. januar 2011 av kjermy 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 La meg gjette, det var ikke noe tanke bak det innlegget heller, så vi skal ikke påpeke hvor latterlig det er? For da blir du dypt såret og defensiv? Nigga please. Lær deg å motta kritikk. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 En gang så klarte jeg å svelge vann. Var helt sykt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå