Zeph Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp blir snart GAL!!! 2 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er da bare en liten skrivefeil i overskriften? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Beklager for skrivefeil Jeg klarer ikke få endret den Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp blir snart GAL!!! Irriterer meg over det samme hver eneste gang jeg ser trådtittelen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Irriterer meg litt, men manner meg opp og ignorere det. Det fins så mye å irritere seg over at slike bagateller ikke bør provosere. F eks kvinner med stemmerett. Det er noe som irriterer... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Men går det ann og få endret det? Siden det er jo bare en liten skrivefeil som jeg skrev Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hadde vært verre om du hadde svelget et akebrett. En ketchupkork derimot er såpass liten at du sannsynligvis ikke vil merke at den kommer ut. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 HM.. Nei den må være ute nå.. Er jo en ganske stor stund siden jeg svelget den Noen andre som har svelget noe rart da? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Svelgte en enkroning da jeg var liten. Aldri vært så ekkel i magen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Men går det ann og få endret det? Siden det er jo bare en liten skrivefeil som jeg skrev Det går fint, bare trykk åp redigerknappen, og velg "bruk full editor" så skal det komme helt øverst en plass. O yes i did. åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp åp Endret 13. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 åp. ahahahahahahah takk! You just made my night. "åp." kombinert med avataren din tok faen meg kaka 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 ;D Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 og og og og og og du fikk det feil igjen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ketchup kork ketchup kort ketchup kork ord delings feil vold tar øynene mine. 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ord delings feil er kjempe gøy Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Hehe.. skal ikke værra lett gitt I tillegg med dysieleksi er det vanskelig å få det helt rett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ja lysdeksi er ikke noe å kødde med Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Skjønner ikke hvordan det går egentlig. Om du åpner korken med tennene så er det jo bare å holde den hardt nok mellem tennene også. Høres noe klønete ut det her. Husker ikke på spesielt som jeg har svelget gjennom årene. Men leste en gang om en mann som svelget gaffler. Var temmelig pussig å se rønkenbilder... Og for å endre emnetittel skal man da bare redigere åpninginnlegget. Har iallefall vært sånn før. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Nei du kan så si.. Men jeg klarte det nå da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå