Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er det . Vil heller si at innmaten vår er sterkere som kan motstå den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Innmaten vår står jo ikke i mot den. Det er en grunn til at den kontinuerlig fornyer seg selv. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Er fortsatt helt utrolig at det går ann å svelge det.. Men ennå mere utrolig er det at magesyren klarer å fjerne det også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har gulpa ned en tegnestift en gang. Ikke den flate lille men den lange store med mye plastikk alt er relevant Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det rareste jeg har hørt er at noen har svelget er kameler. Endret 3. november 2010 av Glavalavala 4 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jøss magesyre er i grunn ganske sterkt da.. Er vel en grunn til at mange som sliter med bulimi etser bort tennene sine... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Jøss magesyre er i grunn ganske sterkt da.. Er vel en grunn til at mange som sliter med bulimi etser bort tennene sine... DET er helt helt sant!! En kan forsåvidt merke det hvis en har gått med omgangssyke eller har vært matforgiftet i fjorten dager Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, det er ille. Rart at ikke dagens forskere har kommet opp med noe som styrker tennene våre bedre enn solidox... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Neste generasjons krigføring: Soldat mot soldat. Finger ned i halsen. Etsende mageguggesprut i trynet på fienden. Endret 3. november 2010 av Mokko 5 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Neste generasjons krigføring: Soldat mot soldat. Finger ned i halsen. Etsende mageguggesprut i trynet på fienden. Haha så himla bra! Ser det for meg at han motstandern detter rett i bakken av masse magegugge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 For en genial tråd Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 For en genial tråd Så bra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Neste generasjons krigføring: Soldat mot soldat. Finger ned i halsen. Etsende mageguggesprut i trynet på fienden. hahahahahahahaha Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Det som også kan gjøre vondt er og faktisk svelge dobbelt! Eller svelge ett stort drops Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 haha, jeg opplevde akkurat det samme i går da jeg skulle fylle bensin på bilen. Jeg sto med bensinlokket i ene hånda og så ringte mobilen så jeg putta bensinlokket i munnen, men så klarte jeg å svelge det, haha. Klarer kroppen å ordne opp? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Det store lokket? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 haha, jeg opplevde akkurat det samme i går da jeg skulle fylle bensin på bilen. Jeg sto med bensinlokket i ene hånda og så ringte mobilen så jeg putta bensinlokket i munnen, men så klarte jeg å svelge det, haha. Klarer kroppen å ordne opp? Troll? No way du svelget et bensinlokk. Pics or it didn't happen.. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) haha, jeg opplevde akkurat det samme i går da jeg skulle fylle bensin på bilen. Jeg sto med bensinlokket i ene hånda og så ringte mobilen så jeg putta bensinlokket i munnen, men så klarte jeg å svelge det, haha. Klarer kroppen å ordne opp? Troll? No way du svelget et bensinlokk. Pics or it didn't happen.. Pic because it did happen... Endret 11. november 2010 av MogensAlfonse 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå