Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Altså... Det var liksom da jeg satt på med noen i bilen da... Også skulle vi spise pølser,å jeg skulle fikse pølse til ungen min da,men jeg fikk lyst til å spise noe plastikk istedet.. Så der satt jeg da,med pølser i ene hånda,brød i den andre å en sønn som hyler etter pølser å da var det jo bare å dra av korken med munnen da,å fikse det, også svelga jeg hele korken istedet:P Men hvor lang tid tar det før korken kommer ut igjen??? Hva har dere svelget? Endret 27. november 2010 av Nesa_til_Nuffene 2 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er utrolig hva tarmen ordner opp i! Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Svelga to terninger en gang. Gikk helt greit. Litt ubehagelig inn men ikke så ille ut Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Aldri så ille ut Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Aldri så ille ut Du kan aldri ha bæsja ut alkohol 3 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 hehe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor gammel er du trådstarter? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) 24 åssen det? Å ikke skjønner jeg åssen jeg klarte det heller... Endret 31. oktober 2010 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg vil anta han sikter til språket ditt. Endret 31. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du holder kidden med en arm mens dere kjører??? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei herregud så klart ikke!!!!!!!! Han satt bak i sete jeg satt foran på passasje siden mens tanten min kjørte... Mens jeg satt å ordnet mat til hele gjengen Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Haha beste tråd ever Kroppen ordner opp i det No problem 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Åssen vil kroppen ordne opp i det? Er det magesyren som "løser" opp korken? Jeg mener,det er jo en plastikk ting en fremmed greie Er ikke helt sikker på hva det kalles Hehe Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tror nok toppa kommer ut like hel, mer som når man spiser mais uten å tygge kornene. Da kommer dem like hele ut Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Ja det vet jeg jo egentlig da hehe Har bare hørt så mye rart.. Men tråden er artig den Litt teit da.. hehe Siden jeg liksom klarer det utroligste da Har ikke for vane å svelge rare ting Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har ikke for vane å svelge rare ting *bilder i hodet* 4 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Har ikke for vane å svelge rare ting *bilder i hodet* Åssen bilder da?? Klarer det utroligste Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Haha. Vet ikke hvor mange ganger jeg har åpnet korken på ketchupflaska med munnen. Heldigvis har jeg aldri svelget korken. Tror nok denne kommer ut etter noen dager. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Magesyre bryter ned barberblad. Tror ikke du er i så deep shit Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Jøss magesyre er i grunn ganske sterkt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå