Irritertgjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Heisann. Jeg startet nylig å jobbe i en deltidsstilling i en matvarebutikk. Jeg trodde jobben skulle være litt variert, men jeg sitter bare i kassen, og hvert skift er på ikke mindre enn 8 timer. Jeg gruer meg som faen til å jobbe, og har overhodet ikke lyst til å fortsette. Jeg begynte for en uke siden, og bare jobbet noen skift. Har ikke engang fått noe skjema over arbeidstider eller lignende. Jeg tror jeg heller ikke har noen arbeidskontrakt, (har kun fylt ut litt og puttet navnet mitt på et skjema om kontonummer, fødselsnummer osv.), samt gitt fra meg skattekort. Vet noen om jeg bare kan slutte fra jobben med en gang? Må jeg gå ut oppsigelsestid eller lignende? Er dette lov? Jeg har fått utlevert klær, hva skal jeg gjøre med disse? Håper noen kan hjelpe, i'm bout to goin maad. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Sæ lenge du ikke har kontrakt kan du vel slutte på dagen mener jeg. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du er meg i 1999. Slutt på dagen. Disse jobbene er bare drit. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sikker på du kun får kasse? Kan jo være du er mest i kassa i starten for å lære deg det Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 8 timer er veldig vanlig i arbeidslivet, og kassa er ikke så ille. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sæ lenge du ikke har kontrakt kan du vel slutte på dagen mener jeg. Du mener feil. Diskuteres forøvrig her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1271414&pid=16423622&st=20entry16423622 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Trådstarter har opprettet to like tråder i forskjellige områder på forumet. Det er mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg