Offpiste Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hei, eg trenger nytt ferdig vannkjøling sett, har nå prøvd CoolIT VANTAGE tre ganger og levert dem i retur pga de var halvveis defekte. har en i7-920 som skal overklokkes. har sett på noen andre sett som: CoolIT ECO Corsair H50 Corsair H70 noen som vet disse her e noe bra for å overklokke litt med og kjøler bra, og det vil bli montert vifter i push/pull på radiatoren. støy og høy pris gjør meg ingen ting. vis noen har noen gode tips til en god ssd disk til os, tar eg gjerne imot forslag . Lenke til kommentar
X672 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Av SSD så er vel Crucial RealSSD C300 noko av det beste du kan kjøpe akkoratt nå. Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 ja, har sett at andre anbefaler den og, så det blir nok sikkert den, men trenger noen anbefaler på noen ferdig vannkjølingsett. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tar ikke så grusomt lang tid å sette sammen enkle komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå