Blib Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ookay, bestile en Volcano II for litt siden, og har et par spørsmål. For det første, skal det ene festet være "nedpå" kobberet uder? Slikt som bildet viser...? For det andre, hva er alt dette som fulgte med...? 1: Feste-ting for ledning. Enkel og grei. 2: Denne her står det heatsink på. Er dette kjølepasta det da? Any good? 3: Jumper som skal festes på viften for å stille den inn på MAX eller minimum hastighet hvis du ikke vil bruke de andre innstillingsmetodene. Skal jumperen festes på den lange, eller på den som "Adjustable fan speed" står koblet på...? 4: Denne står det SEKISUI #5760 på. Hva er dette? EDIT: Okay, dette er en teipbit som jeg skal feste termometeret med. 5: Skrue til å feste viftekontrolltingen med. 6: Dette er jeg enda mer usikker på. Er det et slags termometer for å måle varmen på CPU? Hvor festes den? På hovedkortet et sted? EDIT: Okay, denne festet på viften. Men hvilke connector er det den skal kobles på? Den som "Adjustable fan speed control" er festet på som standard? 7: Dette er da en ledning hvor jeg kan feste strømledningen fra viften. Men hva festes hvor? Altså, slik jeg tror, skal 7(1) festet på viften. 7(2) skal festes på hovedkortet og 7(3) skal festes på en av de storestrømgreiene som HDD og CD-ROM bruker. Stemmer dette? Lenke til kommentar
expose Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Les her det er ikke så vanskelig klarte det fint selv fulgte med en grei montering og bruksanvisning. David...[/url] Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 når det gjelder den festebraketten som følger med og ditt problem.... Volcano kjølerne er ihvertfall for en durkdreven ( ) overklokker/case-modder som meg vanskelige å feste. Du må nok regne med å pirke og slite en del for å få den på, men den skal ihvertfall ikke ligge under sånn... prøv allikevel å få den så langt ned som mulig når du fester kjøleren, sånn at du får tredd den på kantene på socket'en. har du først fått på den ene siden, IKKE MIST DEN, men sørg for å få festa den andre siden også... vær forsiktid, dem sitter stramt (fare for å knuse core) men ikke vær for forsiktig... lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå