Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sannsynlig med tilbud på den nye 50mm til Canon eller er den så billig og nær den andre i pris at den uansett bare er å kjøpe seg til normal pris?

Gjetter på at den er så rimelig at det i hvert fall ikke er særlig mye den kommer til å bli satt ned i et eventuelt tilbud. Da mange fortsatt selger den gamle er det nok mer sannsynlig at det kommer et knalltilbud på denne.

Ellers kan du sjekke prisstatistikken på prisguiden.no. Den har holdt seg mer eller mindre på det samme siden den kom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det sannsynlig med tilbud på den nye 50mm til Canon eller er den så billig og nær den andre i pris at den uansett bare er å kjøpe seg til normal pris?

Tror jeg aldri har sett en original 50mm "billig-modellen"på tilbud, tredjeparts produsenter har disse på tilbud innimellom.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her var det mye snasent!

http://issuu.com/fotovideonorway/docs/messe_final_issuu

Hovedside for messen http://www.scandinavianphoto.no/tema/1010814932/Fotomesse-10-19-oktober

Hmm - den derre Sigma 150-600...

Sikkert mye bra der ja, men det eneste som p.t. kunne være av interesse hvis jeg hadde råd er Oly 40-150mm f/2.8 med MC-14, og den er med 'messepris' én krone dyrere enn på japanphoto (12.495,- vs 12.494,-), og det ser ikke ut til å være noen kampanje på den hos jp, altså standard pris..?

EDIT: Sjekket for moro skyld FL-600R (blits) og Oly 12-40mm, disse ligger også nøyaktig 1 kr. under messeprisen til SP.. Kanskje JP har snikskrudd litt på prisene nå under kampanjen til SP? Vet ikke hva de ligger på normalt, men det pleier å stå dersom det er kampanjepris..

Endret av ~ David ~
Lenke til kommentar

Sikkert mye bra der ja, men det eneste som p.t. kunne være av interesse hvis jeg hadde råd er Oly 40-150mm f/2.8 med MC-14, og den er med 'messepris' én krone dyrere enn på japanphoto (12.495,- vs 12.494,-), og det ser ikke ut til å være noen kampanje på den hos jp, altså standard pris..?

Akkurat den ser ut til å ha ligget lavt en stund, men flere andre er det skikkelig gode rabatter på. Sammenlign prisene på sider som prisjakt.no - så ser du også utviklingen og siste endring.
Lenke til kommentar

Jeg er så på kanten til å handle nytt hus nå. Burde jeg gå for 6D eller 7D2 på det tilbudet og hvorfor?

Studiofotograf 6D, actionfotograf 7D mkII, enkelt og greit "sånn omtrent :) "

Eller for og si det på en annen måte, bruker du langt tid på å ta et bilde 6D, liker du og ta masse bilder på impuls ""pek og skyt"" 7D mkII

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...