rlidal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Nikon D90, inkludert objektiv (18-105mm VR), veske og lite minnekort (2 GB), til 5500 kroner. Det må då vere bra? Men ikkje på lager akkurat no. Edit: og der er det borte. 900 kroner dyrare no. Så får me sjå om dei leverer etter kvart. Endret 3. august 2011 av rlidal Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Epson stylus pro 4900: http://www.atlex.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=SP4900HDR Frakt: http://jetcarrier.com/ Levert Tistedal/Norge med alle avgifter: ca. Kr. 10.311,- Spar ca. Kr. 11.639,- på den Norske prisen. Edit: Forandret litt på p.g.a. regnefeil. Endret 8. august 2011 av Fytterakkern Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Må bare komentere det at du har ca på prisene når de også er oppgitt øyaktig på krona. Men forøvrig et spennende tilbud, i allefall med tanke på alle de kr spart. Frister nesten å bestille for å selge videre i norge. Dog ikke lett det. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skal du bestille så har du dårlig tid, tilbudet varer ut August. Skrev ca. da dollarkursen forandrer seg hver dag. Har en i bestiilling fra USA, skal skrive nøyaktig pris når jeg mottar den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skrev ca. da dollarkursen forandrer seg hver dag. Det er forsåvidt greit, men da runder du av til nærmeste 100 eller 250,- kroner. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) En skal høre mye rart før øra detter av! Glem alle priser som er oppgitt. Printeren kommer på ca.10.000,- Norske kroner inklusiv alle avgifter. Printeren koster i dag forøvrig 6.400,- over disk der jeg har handlet, inklusive 7% sales tax. ( Dro av 6 Kroner på dagens pris slik at det skulle bli et rundere beløp, da det tydelighvis støter enkelte at ikke beløpet er avrundet riktig. ) Edit: Må bare legge til at jeg ikke har handlet hos nevnte firma i startinnlegg , i tilfelle noen skulle regne på dagens pris. Fant et firma som var enda litt rimeligere. Endret 30. august 2011 av Fytterakkern 1 Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 https://prisguiden.no/produkt/nikon-nikkor-af-micro-200mm-f4d-if-ed-8682 Hvis ikke dette er billig, så vet ikke jeg. Og objektivet er legendarisk. Men så spørs det om ikke noen på Japan har tastet inn feil. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) https://prisguiden.no/produkt/nikon-nikkor-af-micro-200mm-f4d-if-ed-8682 Hups! En bug i prisguiden gjorde at det ble feil bilde på det objektivet. Jeg har lagt inn riktig bilde nå, men fint om folk gir beskjed dersom det skulle være flere objektiver med feil bilde. Endret 6. september 2011 av Aetius Lenke til kommentar
egilh Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Prisen på objektivet er dog det samme, så for de med Nikon er det bare å legge inn bestilling hos JP. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det har vel ikke noe for seg å sende en bestilling, den vil jo aldri gå igjennom. De selger ikke rimeligere enn de kjøper inn for. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enig der, men det er prisen de har listet. Selv om den står som 'ikke på lager' kan man fortsatt være så heldig å få det til den prisen, sålenge du får lagt inn en ordre. Og siden den står listet som ett produkt får du sikkert det. Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser ingen grunn til at de ikke skulle levere - prishistorikken sier at denne prisen har stått en stund. Og mer synd at vi/jeg ikke så prisen i mai... 6990,-? Mener å ha lest noen spekulasjoner om en ny versjon på trappene, så da er dette kanskje et forvarsel? Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser ingen grunn til at de ikke skulle levere - prishistorikken sier at denne prisen har stått en stund. Og mer synd at vi/jeg ikke så prisen i mai... 6990,-? Mener å ha lest noen spekulasjoner om en ny versjon på trappene, så da er dette kanskje et forvarsel? Jeg føler meg relativt sikker på at de må ha satt prisen 10.000 feil. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser ingen grunn til at de ikke skulle levere - prishistorikken sier at denne prisen har stått en stund. Og mer synd at vi/jeg ikke så prisen i mai... 6990,-? Mener å ha lest noen spekulasjoner om en ny versjon på trappene, så da er dette kanskje et forvarsel? Jeg føler meg relativt sikker på at de må ha satt prisen 10.000 feil. De kan vel ikke ha satt feil pris i 3 mnd'er? Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Så får vi se hva det blir til - la inn bestilling - var på jakt etter Nikkor micro uansett. Endret 6. september 2011 av AVF_Kokken 2 Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Så får vi se hva det blir til - la inn bestilling - var på jakt etter Nikkor micro uansett. huff, jeg er veldig gira på 200 mm'eren også, spesielt til den prisen, prøver å holde meg kald så jeg kan spare opp nok cash til en AF-S 70-200 f/2,8G VRII. Hey, kunne De ikke halvert prisen på den også? Endret 6. september 2011 av hertugen Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Og der var den satt opp. 12.999. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 16 mm f/2.8 for Sony NEX er nå på tilbud på Japan Photo til kr 999,-, noe som er godt under halv pris. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tamron 60mm f/2 1:1 makro til Canon, Nikon og Sony, kun 2499kr hos JP denne måneden. Kan også bestilles på nettet hvis du ikke har en butikk i nærheten av deg, men da må du ut med 99kr i porto. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Utrolig pris! Nex-5 til 2999,- på JP http://www.japanphoto.no/product/systemkamera/speillos-systemkamera/sony/sony-nex-5-sort-m-18-55mm-f3.5-5.6/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå