Ratleto Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Foto Schrøder i Trondheim har "toilldag" på lørdag. Masse gode tilbud. Har dessverre ingen annen link enn til en FB-side. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Akk. Hadde man bare vært i trondheim :/ ef 100/2.8 makro til 2000 var veldig interessant. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ganske "toillat" noen av de veil. priser de opererer med også... 2999 for Canon 55-250 f.eks. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Dagstilbud Søndag 17. mars hos FotoVideo: Sigma & ProZigma UV og C-PL filtre Multicoated UV- og C-PL filter er av høyeste kvalitet for å gi deg maksimal optisk kvalitet samt beskyttelse av objektivet. Varenummer: 130926 Et søk på varenummer 130926 gir meg dette: http://fotovideo.no/pro/Skjermer/Eizo/EIZO-ColorEdge-CX240--24-1--1920x1200--LED--SelfCorrectionSensor--DP--HDMI--DV-130926-p0000156856.aspx Eller er det bare jeg som blingser... Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Er fortsatt på jakt etter kamerasekk, og har siktet meg litt inn på Lowepro Trekker 400 AW. Så stusser jeg litt på prisen. Denne varierer voldsomt. På Fotovideo ligger den på 4.595,- På Japan Photo ligger den på 2.699,- Det står ingenting om at dette er en kampansjepris på JapanFoto. Forskjellen er jo enorm. Over 40% billigere hos Japan Photo..... Trodde første det var jeg som blingset og at det ikke var samme modellen, men et kjapt søk på prisjakt bekreftet prisforskjellen, og det er jevnt over et veldig stort sprik mellom de ulike butikkene, men Japan Photo er i en særklasse billigst. Det er jo uaktuelt for meg å bruke 4.600 på en kamerasekk, men 2.700 smaker adskillig bedre. Endret 16. mars 2013 av TigerJack Lenke til kommentar
polljen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 På Fotovideo ligger den på 4.595,- På Japan Photo ligger den på 2.699,- En skuffende stor prisforskjell, dette bør ikke FV være bekjent av. Så en liten digresjon når jeg ser reklamebildene til sekken (og lignende fotos): Det vitner ikke mye om god "objektivbehandling" når alle beskyttelses-lokk er fjernet fra objektivene som ligger i slike sekker. Jeg er klar over at objektivene er mer "fotogene" uten lokk, men...... Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det står ingenting om at dette er en kampansjepris på JapanFoto. Forskjellen er jo enorm. Over 40% billigere hos Japan Photo..... Trodde første det var jeg som blingset og at det ikke var samme modellen, men et kjapt søk på prisjakt bekreftet prisforskjellen, og det er jevnt over et veldig stort sprik mellom de ulike butikkene, men Japan Photo er i en særklasse billigst. En del rekvisita (batterier, vesker etc) er ofte veldig mye billigere på JP ja...Der tar FV godt igjen! Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 En skuffende stor prisforskjell, dette bør ikke FV være bekjent av. Så en liten digresjon når jeg ser reklamebildene til sekken (og lignende fotos): Det vitner ikke mye om god "objektivbehandling" når alle beskyttelses-lokk er fjernet fra objektivene som ligger i slike sekker. Jeg er klar over at objektivene er mer "fotogene" uten lokk, men...... Endel proffer bruker hverken baklokk eller frontlokk før de putter objektivet i sekken. De tar seg ikke tid til dette. bedre med raske skift enn å rote med slike ting som beskyttelse. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Endel proffer bruker hverken baklokk eller frontlokk før de putter objektivet i sekken. Fytterakkern...en god grunn til å være forsiktig ved bruktkjøp Endret 16. mars 2013 av flageborg 1 Lenke til kommentar
Athen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Canon 5D mark III til under 20 000 kr: Canon 5D mark III Lønnen kommer ikke før på mandag, jeg skal ut å reise på fredag og jeg er vekke i 2 uker. Et ypperlig tilbud jeg ikke kan ta nytte av 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Canon 5D mark III til under 20 000 kr: Canon 5D mark III Lønnen kommer ikke før på mandag, jeg skal ut å reise på fredag og jeg er vekke i 2 uker. Et ypperlig tilbud jeg ikke kan ta nytte av Kredittkort/faktura ? Lenke til kommentar
Athen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kredittkort/faktura ? Har hatt problemer med å betale faktura via nettbanken før når jeg er i utlandet og jeg skal til en del av verden som ikke har veldig oppegående nettverk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er dette veldig interessant for deg ville jeg nok ha kontaktet fotovideo og funnet en løsning så du kan betale nå og hente kameraet når du er hjemme igjen. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Du kan få betalingsutsettelse gjennom GE Money Bank. Da betaler du et gebyr på 275 kroner, og så betaler du kameraet innen fire måneder etter at du kjøper det. Det bør løse utfordringen både manglende penger og manglende nett. http://fotovideo.no/userfiles/file/Ge-Money-Bank.pdf God tur! 1 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Eller opprette et kredittkort hos din vanlige bankforbindelse. Lenke til kommentar
Athen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Får se på dette her med betalingsutsettelse gjennom GE Money Bank, når jeg kommer hjem fra jobben. Endret 19. mars 2013 av runar151 Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Nå er vi tomme på lager for 5D Mark III. Du kan fortsatt få kjøpe det til messepris i dag, men du får det da ikke før om tidligst en ukes tid, dessverre. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Får se på dette her med betalingsutsettelse gjennom GE Money Bank, når jeg kommer hjem fra jobben. Det skal ikke være nødvendig med betalingsutsettelse. Canon 5D mkIII står ubekreftet 27.03.2013 og det betyr at de ikke kan levere før etter påske. FotoVideo gir deg muligheten til å kjøpe kameraet i dag til messepris OG vente med betaling til du henter det i butikken - etter påske. Kjempeservice Endret 19. mars 2013 av flageborg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det skal ikke være nødvendig med betalingsutsettelse. FotoVideo gir deg muligheten til å kjøpe kameraet i dag til messepris OG vente med betaling til du henter det i butikken. Kjempeservice Ikke så kjempe når ordren automatisk slettes hvis du ikke har hentet den innen 5 dager. runar151 er borte i 2 uker ... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Ikke så kjempe når ordren automatisk slettes hvis du ikke har hentet den innen 5 dager. runar151 er borte i 2 uker ... HVIS du leser hva Erik Faarlund fra FotoVideo nettopp har skrevet et par innlegg lenger opp.....så ser du at det er lagt føringer for litt mindre nazi-håndtering av bestillinger i dag... Endret 19. mars 2013 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå