Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Bibbo,

kampanjen varer først og fremst t.o.m. 01.01.13. Men vi skal sette oss sammen nå på fredag for å ser hvordan salget går og hvor lenge lageret rekker. Så tar vi en avgjørelse på hvilke produkt som fortsetter t.o.m. 15.01.13...men selv om det ene eller andre produkt fortsetter, så blir de neppe enda billigere, der er jeg ganske sikkert på :-)

Fortsatt god Jul!

Stephan

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så tar vi en avgjørelse på hvilke produkt som fortsetter t.o.m. 15.01.13...men selv om det ene eller andre produkt fortsetter, så blir de neppe enda billigere, der er jeg ganske sikkert på :-)

Stephan

Tradisjonelt sett er det som regel billigere å handle på januarsalg enn romjulssalg. F.eks blir og flere varer i januar nedjustert til "fjorårsmodell" - ikke alle selvsagt, men mange.

Tor

Lenke til kommentar

Argh, screw you. Stakkars lommeboken. :(

For og slenge litt salt på såret :)

Kjøpte dette for to år siden for 14995.- og den gangen var jeg litt usikker på om det var et godt kjøp siden det var helt nytt regnet litt med at det ville falle noen tusen i pris etter kort tid, men neida.

Nå etter to år begynner jeg og forstå at det faktisk var et godt kjøp :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare sånn for ordens skyld, så synes jeg Nikon må skjerpe seg når det kommer til cashback og andre kampanjer.... Canon knuser jo Nikon på alt som heter kampanjer, det være seg cashback eller annet snacks.

Eller tar jeg feil?

Mitt inntrykk er at Cashback og lignende kampanjer er Canon Norges eneste svar på Nikons nye DSLR-produkter. Selv foretrekker jeg lavere priser fremfor rabatter i ettertid, og Canon DSLR-utstyret mitt ligger for det meste ubrukt i mens jeg bruker de andre kameraene mine.

Jeg vurderer av og til salg av utstyret, men håper at Canon kommer med et nytt xxD kamerahus som er så revolusjonerende bra at jeg ikke klarer la være å kjøpe dette. (Lavere pris, bedre lavlysegenskaper, eller god autofokus på video).

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...