BIGG Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hos cdon.com, Canon 70-200 L IS II USM, 15.377,- Bestilte og fikk beskjed etter tre dager at de ikke kunne levere likevel... Kjeltringer. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Bestilte og fikk beskjed etter tre dager at de ikke kunne levere likevel... Kjeltringer. Bestilte min i går like etter den var tilbake på lager (siden fantes ikke på mandagen), står fortsatt "ikke sendt" i ordrestatus, så håper at den blir sendt etter hvert, men er redd for at det samme skjer med meg... Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Bestilte min i går like etter den var tilbake på lager (siden fantes ikke på mandagen), står fortsatt "ikke sendt" i ordrestatus, så håper at den blir sendt etter hvert, men er redd for at det samme skjer med meg... Er i en dialog med kundeservice for å prøve å finne ut hva som egentlig skjer. Jeg registrerte også at den ikke var i sortimentet på mandag. Litt rart, for tidligere erfaringer med cdon.com har vært utelukkende positive. Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 På FotoKnudsen Storo Torsdag 15/11: Canon 600D m/18-55IS og 70-300 Tamron: 4399kr. Det er to-tre andre tilbud der også denne dagen som jeg ikke husker i farta. De selger også Nikon J1 til 1995kr. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er i en dialog med kundeservice for å prøve å finne ut hva som egentlig skjer. Jeg registrerte også at den ikke var i sortimentet på mandag. Litt rart, for tidligere erfaringer med cdon.com har vært utelukkende positive. I går fikk jeg beskjed fra en på live chat at jeg bestilte den siste som var på lager. I dag fikk jeg svar på mail at den er utsolgt, men de har bestilt nye og skal sende til meg så fort de får på lager. Så da er det bare å vente i spenning. Lurer på hvorfor den fortsatt ligger ute på cdon.no som at den er på lager da... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som har kommet over 650D på tilbud enda? Ligger dog ute til like under 5000kr hos Pixmania, men kunne tenke meg å lure meg til en på tilbud. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Etter å ha sendt et par mailer fram og tilbake med kundeservice får jeg plutselig denne fra cdon.com "Dessverre skjedde det en systemfeil med ordren din og lageret var nødt til å annullere den fordi en eller flere produkter ikke fantes på lager." Den fikk jeg etter kundeservice allerede hadde sendte meg: "Din bestilte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt. Som oftest går dette veldig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid. Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen." I neste mail sa jeg at jeg tok det som en bekreftelse på at ordren min plutselig ikke forsvinner, og da fikk jeg dette som svar: "Vi reserverer os for utsolgte produkter, noen ganger rekker det ikke å oppdateres på hjemmesiden bare. Så fort den kommer inn på lager så sendes den til deg." Litt rart at de da plutselig kansellerer ordren min like etterpå... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Noen som har kommet over 650D på tilbud enda? Ligger dog ute til like under 5000kr hos Pixmania, men kunne tenke meg å lure meg til en på tilbud. Ligger en "luring" på tilbud til 4999,- her: http://www.expert.no...g_pning_u46.pdf Endret 15. november 2012 av flageborg Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Etter å ha sendt et par mailer fram og tilbake med kundeservice får jeg plutselig denne fra cdon.com "Dessverre skjedde det en systemfeil med ordren din og lageret var nødt til å annullere den fordi en eller flere produkter ikke fantes på lager." Den fikk jeg etter kundeservice allerede hadde sendte meg: "Din bestilte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt. Som oftest går dette veldig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid. Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen." I neste mail sa jeg at jeg tok det som en bekreftelse på at ordren min plutselig ikke forsvinner, og da fikk jeg dette som svar: "Vi reserverer os for utsolgte produkter, noen ganger rekker det ikke å oppdateres på hjemmesiden bare. Så fort den kommer inn på lager så sendes den til deg." Litt rart at de da plutselig kansellerer ordren min like etterpå... Stemmer godt overens med min siste erfaring med CDON. Kommer aldri til å handle noe fra de igjen. 1 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kommer nok til å holde meg unna dem jeg også, hvis de holder på den kanselleringen. Men kommer til å gå videre med det og prøve å få til noe. Blir for dumt og bare kansellere en bestilling 2 dager etter jeg har bestilt når de har hatt den av og på, på lagerstatus på siden dems, og i tillegg bekrefter flere ganger i mail at den skal bli sendt til meg så fort som mulig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Ligger en "luring" på tilbud til 4999,- her: http://www.expert.no...g_pning_u46.pdf Se der ja! Det var en veldig bra pris, når det er med kitobjektivet! Takk! Ang. CDON, har jeg sett at mange opplever at ting plutselig ikke er på lager alikevel osv. Min siste ordre fra CDON var tilsvarende, stod at alt var på lager idet jeg bestilte, men så var det plutselig ikke på lager alikevel osv osv. Kundeservice er arrogante og like serviceinnstilte, så der var det ikke mye å hente. Heldigvis fikk jeg varene mine raskt alikevel, men jeg var nok bare heldig. Så CDON er nok litt sketchy å handle hos. Rart de har så mange stjerner på Prisjakt. Endret 15. november 2012 av AnaXyd Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Stemmer godt overens med min siste erfaring med CDON. Kommer aldri til å handle noe fra de igjen. +1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ligger en "luring" på tilbud til 4999,- her: http://www.expert.no...g_pning_u46.pdf Hvordan kan man benytte seg av disse tilbudene her da? Må man komme i butikken fysisk kanskje? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hvordan kan man benytte seg av disse tilbudene her da? Må man komme i butikken fysisk kanskje? To muligheter, fysisk oppmøte eller en høre med den lokale el-kjip forhandleren om de vil gi et tilsvarende tilbud. tror ikke de vil sende en sådan tilbudvare. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Prøvte. Verken elkjøp eller lefdal kunne matche. Var verdt et forsøk hvertfall.. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Men kommer til å gå videre med det og prøve å få til noe. Blir for dumt og bare kansellere en bestilling 2 dager etter jeg har bestilt når de har hatt den av og på, på lagerstatus på siden dems, og i tillegg bekrefter flere ganger i mail at den skal bli sendt til meg så fort som mulig. Fikk svar fra kundeservice i dag: "Denne artikkelen er dessverre utgått fra vårt sortiment og vi kan derfor ikke levere denne." Den er også fjernet fra nettsidene ser det ut til. Endret 15. november 2012 av BIGG Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Da er det vel bare å ta kontakt med forbrukerrådet. Det var en sak for rundt 1 år siden hvor MPX la ut en PC langt billigere enn dem hadde "tenkt". En kar kjørte saken til forbrukerrådet og fikk medhold. Om han fikk pengene "sine" vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jepp, kommer til å gå til forbrukerrådet om ikke CDON gir etter. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jepp, kommer til å gå til forbrukerrådet om ikke CDON gir etter. Tviler desverre på at du kommer noen vei, de har klare reservasjoner i forhold til feilprising og utsolgte varer i kjøp- og leveransevilkårene sine. Men for all del, det kan være verd et forsøk. Hold oss gjerne oppdatert! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Foreslår vi tar diskusjonen der i tråden tråden som er opprettet i forbrukerrettforumet. Videre innlegg i denne tråden bør handle om gode fototilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå