tkorsvold Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Japan Photo har "objektivkampanje" nå. En del gode tilbud. Nikkor 200mm f2 VR er satt ned fra 35.000kr til 20.000kr ! Det er faktisk et utrolig godt tilbud. Med telekonverter skal objektivet faktisk være fullt på høyde med 300mm f2.8.... Jeg måtte handle et selv, (tok ikke sjansen på å skrive her før etter bestillingen, hehe). Riktignok en liten ulempe, det er versjon 1 det er snakk om (nyere versjon med VRII er kommet), men til den prisen er det en sikker vinner uansett. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Sigma 100-300mm f4 til 3999kr, satt ned til ca halv pris. Godt objektiv til en knallpris! 1 Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sigma 100-300mm f4 til 3999kr, satt ned til ca halv pris. Godt objektiv til en knallpris! Den er også "Ikke på lager"... Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Kjøpte denne etter litt krangling hos Japanphoto. Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM. for 2850,-. http://www.japanphot...l-macro-is-usm/ De hadde sendt meg en mail hvor denne var avbildet og beskrevet men når jeg kom til butikken så sa de at det var en skrivefeil og at det ikke var L objektivet som var på salg. Men jeg hadde skrevet ut mailen og da var det ikke noe å diskutere Regner med at det er flere som har fått mail så da er det vel bare å handle. Dette er jo en kjempepris for dette objektivet. Tilbudet gjelder ut juni. Endret 24. juni 2012 av billywillie Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sigma 100-300mm f4 til 3999kr, satt ned til ca halv pris. Godt objektiv til en knallpris! Den er også "Ikke på lager"... Begge disse var på lager. De er vel utsolgt nå da. Glad jeg slo til :-) Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kjøpte denne etter litt krangling hos Japanphoto. Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM. for 2850,-. http://www.japanphot...l-macro-is-usm/ De hadde sendt meg en mail hvor denne var avbildet og beskrevet men når jeg kom til butikken så sa de at det var en skrivefeil og at det ikke var L objektivet som var på salg. Men jeg hadde skrevet ut mailen og da var det ikke noe å diskutere Regner med at det er flere som har fått mail så da er det vel bare å handle. Dette er jo en kjempepris for dette objektivet. Tilbudet gjelder ut juni. Sykt bra pris! Du burde kjøpt 5 stykker, solgt 4 av dem for 5000 kroner, og tjent penger på å kjøpe det ene objektivet du satt igjen med. Men det spørs vel om JP hadde godt med på det. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kjøpte denne etter litt krangling hos Japanphoto. Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM. for 2850,-. http://www.japanphot...l-macro-is-usm/ De hadde sendt meg en mail hvor denne var avbildet og beskrevet men når jeg kom til butikken så sa de at det var en skrivefeil og at det ikke var L objektivet som var på salg. Men jeg hadde skrevet ut mailen og da var det ikke noe å diskutere Det står da vitterlig "Canon EF 100mm 2.8 USM Macro" (altså uten L) både på bildet og teksten i e-posten jeg fikk. Og 2.999 som pris, ikke 2.850. Mulig de oppdaget feilen før de hadde rukket å sende ut alle e-postene. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er ingen tvil om hva JapanPhoto selger i sin kampanje - og til hvilke knallgode priser 2 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Men det er åpenbart en skrivefeil da før-prisen på dette objektivet er rundt 7000 kroner. Navnet på objektivet er rett, men bilde og tekst er feil. Tror du var heldig da JP ga etter her. Butikker tar ofte forbehold i mulige skrivefeil i sine annonser. For øvrig er dette en hyggelig pris også på objektivet uten IS. Endret 24. juni 2012 av Keyzer28 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tror du var heldig da JP ga etter her. Butikker tar ofte forbehold i mulige skrivefeil i sine annonser. Er det ikke noe som heter at om man burde ha forstått at det er feil pris, så har man ikke rett på tilbudet allikevel? Her er jo prisen 3000 for et objektiv som vanligvis koster 7000. Normalprisen indikerer jo også at det ikke er L-objektivet, samt at teksten både på bildet og overskriften under bildet klart og tydelig henviser til non-L varianten. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jepp, så her tror jeg han har vært heldig, og den aktuelle selgeren har nok gitt seg litt for lett. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Står tydelig i mailen og på bildet at det er L varianten. På bildet er det også avbildet objektivet med rød ring rundt. Ingen tvil om hvilket objektiv det var. Når det er sagt så er jeg glad at Japanphoto fulgte opp. All ære til de. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er det ikke noe som heter at om man burde ha forstått at det er feil pris, så har man ikke rett på tilbudet allikevel? Som forbruker er det ingen av oss(ikke du heller...) som er i tvil når det gjelder denne KNALL-kampanjen til JapanPhoto - de pusher tidenes beste priser i forkant av sommerferien - ryddesalg - gamle modeller skal ut - uansett pris! Spar kr. 15 000,- på en 200mm Spar kr. 10 000,- på en 500mm Spar kr. 10 000,- på en 200-400mm Spar kr. 4 000,- på en 100-300mm Spar kr.........tusener på tusener Fortsatt i tvil...? Om seriøsiteten til JapanPhoto? Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tja, jeg lurer litt her. Bestilte mitt 200mm F2 VR til 19.990kr fredag kveld. Nå søndag er bestillingen borte når jeg logger inn på japanphoto.no. Heller ikke noe trekk på kredittkortet mitt. Murr murr murr. Får ta en telefon til dem i morgen og høre. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Tja, jeg lurer litt her. Bestilte mitt 200mm F2 VR til 19.990kr fredag kveld. Nå søndag er bestillingen borte når jeg logger inn på japanphoto.no. Heller ikke noe trekk på kredittkortet mitt. Murr murr murr. Får ta en telefon til dem i morgen og høre. Normalt så genererer nettbutikken til JP en bekreftelse-mail til kjøper automatisk, har du ikke fått en mail så er ikke kjøpet gjennomført på riktig måte. Har du fått en mail er saken safe. Endret 24. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg bestilte også en 200 f/2, desverre så jeg ikke dette før i dag. Vi får se hva som skjer, men har ikke for store forhåpninger. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Tja, det stod vel at bestillingen var gjennomført og at jeg måtte vente på mail med bekreftelse. (den kom aldri) Tastet også inn det hemmelige kodeordet for nettbanken min. Så ganske sikker på at det gikk igjennom. Men det skjedde en veldig pussig ting. Jeg måtte opprette ny brukerkonto til tross for at jeg har handlet mange ganger før på jp. Måtte angi både ny bostedsadresse og forsendelsesadresse. Men da jeg logget inn, kom det oppp en gammel adresse jeg ikke har brukt på lenge. Virker nesten som om Japan Photo har opprettet to ulike brukerkontoer her... Endret 24. juni 2012 av tkorsvold Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det siste der høres jævla rart ut. Jeg ville ringt JP i morgen og hørt med dem, og hvis ikke de vet noe om bestillingen ville jeg ringte banken og fått dem til å stoppe en eventuell overføring av penger. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ser ikke noe vits i å ringe banken, det blir ikke trukket penger før varen er klar for å sendes. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fant ut av det gitt, hadde feilstavet e-postadressen i bestillingen. Nå er alt i orden og objektivet er på vei. Skal bli gøy å få testet det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå