Wendelinho Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bør jeg like og kommentere på alle bildene til personen jeg liker? Men ignorere alle andre? Bør jeg si istedetfor å vise interresse, rett og slett fordi jeg ikke orker alt annet? Bør jeg ta til meg råd fra èn person uansett alder iforhold til min? Bør jeg ta til meg råd fra èn person. Og følge de ordrett? Bør jeg si til jenta jeg liker ''Liker du overraskelser?'', og hvis hun svarer ''Ja'', så kysser jeg henne? Jeg er ikke god med jenter 15. Og hva bør gjøres og ikke gjøres, bevvist og ubevisst fra begge parter for å vise interresse men ikke bli avslørt? Vet det finnes masse om dette. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nei, du bør ikke like og kommentere bildene til personen du liker. Det blir for åpenlyst, + at du "selger" deg selv om du skjønner. Kan være lurt å si at du er interessert ja, så du vet hvor du står. Vet ikke hvor gammel du er. Ta til deg de rådene du syntes er gode. Kommer vel an på rådet. Ikke tenk så mye. Kjør ditt eget løp. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 15 år. Har hørt at hvis man liker ett bildet eller kommenterer ett. Så vil det vises om jenta er interressert i deg ved å kommentere/like ett av bildene dine tilbake, eller ikke... Itelleg så skal man vel gjøre, ikke siat man er interressert? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du kan jo trykke "like" eller kommentere noen av bildene hennes, men ikke la det bli for mange. Nei, du bør ikke si at du er interessert. Vis det heller ved hjelp av lang øyekontakt, flørting og berøring når det passer seg. Tror faktisk at den rutinen din med "Liker du overraskelser?" kan fungere godt, men da må du kysse henne og ikke feige ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå