BRDP Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei Jeg forsøker å starte Star wars Jedi Academy i min windows 7 64 bit. Spillets analyserer sier at min maskin har de kravene spillet krever, så jeg starter spillet så før hovedmenyen kommer så er det et blått bilde hvor det står spillets navn og der stopper alt, prøver jeg å trykke enter eller Esc så bare lukker spillet. Hva gjør jeg? noen som har noe råd/tips til min sak? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har vage erindringer om tilsvarende problem da jeg skulle spille det for en god stund siden, Vista 64. Husker ikke helt hva løsningen ble. Har du prøvd å google? Bruker du SLI? Har du prøvd å kjøre som administrator? Bruker du crack for å kjøre uten CD, eller er det evt. på Steam du har det? Lenke til kommentar
BRDP Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei igjen. Nå har jeg skaffet meg xp 32 bit å prøver å starte Star wars. Denne gangen kommer den forbi det blå bildet men etter det krasjer alt og spillet hopper ut. Noe ide nå? Lenke til kommentar
BRDP Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 HeI:D Løsning som gikk for meg installer veldig gammel ati driver eller nvida etter hva du har, det kan gå for noen eldre spill håper det går for deg også. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Flott at du fikk det til å virke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå