Gå til innhold

X10-modellene får endelig Android 2.1


Anbefalte innlegg

Godt å høre at blåtann egentlig funker, da bør det være håp. Ikke at det gjør min situasjon noe bedre, her er ting akkurat som før oppdateringen..

 

I enhetsoversikten komer ikonet til mobben opp 'delvis', altså mer diffust enn de andre enhetene. Noe er galt.. post-26777-1288606478,6498_thumb.jpg

 

Høyreklikking gir meg følgende info:

 

post-26777-1288606543,3897_thumb.jpgpost-26777-1288606560,7936_thumb.jpgpost-26777-1288606548,4643_thumb.jpgpost-26777-1288606538,4557_thumb.jpg

Mer eller mindre alt er grået ut eller "ikke tilgjengelig". Har fjernet enhet og lagt den til igjen, men kanskje windows husker et eller annet fra forrige gang i og med at det er samme unike identifikator? Noe tips om hvordan jeg fjerner alle spor etter en enhet man fjerner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukerhåndboka er blitt slettet slettet, og alle instillingene er også slettet. En dårlig reperasjon spør du meg.

En ting som har irritert meg er at den kun sporadisk har mottatt mms, men nå vil den ikke sende og heller ikke fortelle meg hvor instillingene har gjemt seg nå.

Godt jeg snart er kvitt dritten!

Lenke til kommentar

Brukerhåndboka er blitt slettet slettet, og alle instillingene er også slettet. En dårlig reperasjon spør du meg.

En ting som har irritert meg er at den kun sporadisk har mottatt mms, men nå vil den ikke sende og heller ikke fortelle meg hvor instillingene har gjemt seg nå.

Godt jeg snart er kvitt dritten!

 

Brukerhåndboka ligger hos meg som før i telefonen. Kan også hentes opp via Brukerstøtte.

Ang innstillingene, du ble klart advart før du oppgraderte at du måtte ta backup av personlig innstillinger, derfor har også SE gitt ut gratis backup/restore program. Kun deg selv å skylde på der.

 

Internettoppsett: Innstillinger, Sony Ericsson og der har du menyen. Hvis du ikke har satt opp dette hoppet du glatt over dette ettersom første som startet opp var "konfigurasjonsveiviseren"

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn Mini Pro som har blitt oppdatert? Jeg har en X10i som rister av spenning :p

 

I følge en som hadde sjekket X10 Mini varianter fra Telenor: "Dette er dessverre ikke noe Telenor styrer. Software til brandede varianter kommer normalt et par uker senere enn rent generiske telefoner, men det er Sony Ericsson som vil distribuere dette til telefonene."

 

På grunn av de uslettelige applikasjonene Telenor tvinger inn på telefonen (spill, GetWimp, VG, Dagbladet osv) må man altså regne med å vente et par uker lenger :mad:

Lenke til kommentar

Brukerhåndboka er blitt slettet slettet, og alle instillingene er også slettet.

 

Brukerhåndboka ligger hos meg som før i telefonen. Kan også hentes opp via Brukerstøtte.

 

 

Jeg har en back-up kopi på PC'n av innholdet på minnekortet. Hver gang jeg legger over brukerhåndboka i mappa "others" så blir disse slettet av mobilen når jeg prøver å hente brukerhåndboka..!

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn Mini Pro som har blitt oppdatert? Jeg har en X10i som rister av spenning :p

 

I følge en som hadde sjekket X10 Mini varianter fra Telenor: "Dette er dessverre ikke noe Telenor styrer. Software til brandede varianter kommer normalt et par uker senere enn rent generiske telefoner, men det er Sony Ericsson som vil distribuere dette til telefonene."

 

På grunn av de uslettelige applikasjonene Telenor tvinger inn på telefonen (spill, GetWimp, VG, Dagbladet osv) må man altså regne med å vente et par uker lenger :mad:

 

Hadde ingen problemer med min Telenor x10. fikk oppdateringen kl 22.00 i går :)

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn Mini Pro som har blitt oppdatert? Jeg har en X10i som rister av spenning :p

 

I følge en som hadde sjekket X10 Mini varianter fra Telenor: "Dette er dessverre ikke noe Telenor styrer. Software til brandede varianter kommer normalt et par uker senere enn rent generiske telefoner, men det er Sony Ericsson som vil distribuere dette til telefonene."

 

På grunn av de uslettelige applikasjonene Telenor tvinger inn på telefonen (spill, GetWimp, VG, Dagbladet osv) må man altså regne med å vente et par uker lenger :mad:

 

Hadde ingen problemer med min Telenor x10. fikk oppdateringen kl 22.00 i går :)

 

Da er det nok bare å smøre seg med tålmodighet. Mulig noen med x10i (eller mini for den saks skyld) får før andre pga forskjell på "Radioprogramvare, Kjerneversjon og byggnummer"

Lenke til kommentar

Har oppgradert en vanlig X10 og har store problemer med MMS etter oppgradering. Feilene er helt sjuke, men konsistente. Skal teste videre med SIM-kort fra andre leverandører enn Tele2...

 

Noen som vet om/hvordan man får X10 til å hente innhold automatisk, har enablet datatrafikk ved roaming men selve innstillingsmenyen for meldingesapplikasjonen har langt færre valg enn eksempelvis i Desire...

Endret av raathass
Lenke til kommentar

X10 er IKKE en god tlf. Har vært plaget med omtrent alt, og etter oppdateringen i dag virker ikke noe. Jeg gir den terningkast 0 og fraråder alle å kjøpe dette makkverket.

Jeg har ikke oppgradert enda, men har aldri hatt noen problemer med telefonen. Enten så har du fått et mandagsprodukt, eller så er det brukerfeil. Legger en finger på det siste.

Lenke til kommentar

X10 er IKKE en god tlf. Har vært plaget med omtrent alt, og etter oppdateringen i dag virker ikke noe. Jeg gir den terningkast 0 og fraråder alle å kjøpe dette makkverket.

Jeg har ikke oppgradert enda, men har aldri hatt noen problemer med telefonen. Enten så har du fått et mandagsprodukt, eller så er det brukerfeil. Legger en finger på det siste.

Å kalle x10 mini et makkverk er å ta litt hardt i, men noen god telefon er det ikke.

Jeg burde hørt på broder'n før jeg kjøpte min mini. Siden broder'n sa at SE er gode på design, men dårlige på tekniske funksjoner og funksjonaliteter, menyer som er oppbygd etter svensk logikk (som er ganske lik tysk teknisk logikk noe som kan virke som en god ide, helt til en tenker på BMW iDrive, Siemens Simatic Step 7 etc...).

 

Jeg har oppdatert min, og den oppfører seg som om den er blitt helt full av sirup. Og nekter nå å sende og motta mms, selv om jeg har prøvd med mange forskjellige innstillinger. Men låsopp knappen på toppen har begynt å virke som låsoppknapp.

 

Som jeg har sagt i en annen tråd i dette forumet, at jeg kjøpte meg en X10 mini ser jeg på som et bomkjøp.

Endret av Bjørn Ove
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...