Orwandel Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei, Jeg har spilt EA MMA i et par dager nå, og er positivt overrasket. Det så ikke så bra ut på videoer på YouTube og slikt, men var veldig bra når jeg spilte det selv. Minner litt om Fight Night Round 4, bare mye friere og bedre balansert. Likte det mye bedre enn UFC 2010 - spesielt online. EA MMA er totalt fritt for lag online, og det flyter like bra som single-player. Karriere-modusen er også bedre enn UFC og Fight Night) sin siden treningen faktisk er gøy denne gangen, og ikke så repeterende. Hvis du har greid en øvelse perfekt, kan du simulere den på samme ferdighetsnivå istedet for å gjøre den igjen, eller simme den dårligere. Bare en advarsel: Jeg spiller karriere modusen i Lett tungvekt, og valgte den japanske top-ligaen (Mystic) i den tro at jeg kunne velge å overføre til Strikeforce etter å ha vunnet beltet. Men jeg endte opp med å forsvare tittelen min i det uendelige, og har ikke møtt på en eneste ekte fighter ennå (det er visst ingen i den vektklassen i Japan, alle er i Strikeforce). Så hvis du vil møte ekte fightere, ikke velg Mystic (i alle fall ikke i min vektklasse). Så har jeg et par spørsmål, hvis det er andre som har spilt det: -Hvordan utfører man side-kicks og spinning back kicks til kroppen? -Hvordan får man Game Photo Face til å funke til PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå