wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hallo. Jeg kjøpte meg forleden dag Netgear WNA3100 USB adapter slik at jeg kunne koble til det trådløse nettverket her hjemme. Dog får jeg problemer. Alt gikk fint med installasjon og slikt, og den finner nettverket, dog klarer den ikke koble seg til. Jeg mistenker det er noe med kommunikasjonen mellom router og adapter. Jeg har vært inne og sjekket i routeren, og det ser ikke ut som om routeren finner adapteren eller omvendt. Noen som har noe smart å si om dette? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ikke før du sier noe mer om hvilke feilmeldinger du får. Eller om routeren er satt opp med noe kryptering eller lignende. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ingen kryptering så vidt jeg vet. Jeg tror ikke den får noen ip-addresse. Alt fungerer helt fint med kabel. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Problemet er løst. Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Problemet er løst. Tråden kan stenges. Lite vits å stenge om du ikke opplyser hva som ble gjort. Det er da vel ikke noe å holde hemmelig? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Problemet er løst. Tråden kan stenges. Lite vits å stenge om du ikke opplyser hva som ble gjort. Det er da vel ikke noe å holde hemmelig? Det er noen som tror at verden går i bane rundt deres person... Man stenger ikke vanlige tråder, men de kan jo være nyttig for andre om man poster løsningen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har ingen fornuftig forklaring på hvorfor det løste seg. Tråden kan derfor stenges (i det minste glemmes) da den ikke inneholder noen informasjon som kan være nyttig for andre. Det er da virkelig ikke nødvendig å kommentere manglende løsning to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå