HiAceRobin Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ønskeliste: At Familie Venner Får Det Fint. At Alle Blir Fornøyde Med Hva Dei Har Fått, Og Ikke Missfornøyd Med Hva Dei Ikke Fikk! God Jul 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Snø, god mat og hyggelig selskap. Av materielle goder ønsker jeg meg: - Nytt nattbord - Kommode - Ekstern harddisk - Skjermbeskyttelse til iPhone - Minnepinne Jeg og min far ønsker oss også diverse bilpleieprodukter. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ønsker meg fri til jul. Av ting som er pakket inn ønsker jeg meg: -Nikon SB-600 -Minnekort (CF) -Paraplyfeste til stativ -PC kabel Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Barbermaskin Kasse med Sørlandets Julebrus Chinos Skjorter Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 PENGER Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 THX,DTS,http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911 Call Of Duty: Black Ops Ernie Ball Slinky Top Heavy Bottom Spotify Premium iPod Touch 32 GB(Kun 8GB om jeg har Spotify Premium) Koss PortaPro Gavekort The Shop Kasse med Ringnes Julebrus Microsoft OEM LifeCam Cinema http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586321#info DVD: SAW(1/2/3/4/5/6) CD: Avenged Sevenfold –Nighmare, Bullet For My Valentine – Fever, Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Venner, kjæreste, noen å snakke med. Det vanlige. Kanskje en sånn pyjamas-bukse som jeg kan ha på inne. Ser behagelige ut. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 En ekstern harddisk, ny tv, sennheisere til ørene mine, og boka "Everything is Going to Kill Everybody". Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 min: Du har KRITERIER til julegaver? Fy faen, du er prippen. 4 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor ikke? Hjelper bare de som skal kjøpe til og velge en gave han blir fornøyd med, noe alle tjener på. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Greit med kriterier, så slipper jeg å sitte igjen med noe dritt jeg helst vil hive å kjøpe nytt, men som jeg ikke kan gjøre det med fordi det er en gave. 2 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ser heller ikke problemet med kriterier om det er kun to ting på ønskelista. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) -Penger -Friskhus ting -Flatskjerm -Xbox live gold og points -Pc oppgradering -Spill -Funky headsett -Stereoanlegg Ønsker meg egentlig ikke så myei år, har det jeg trenger.. Endret 24. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 -Penger -Friskhus ting -Flatskjerm -Xbox live gold og points -Pc oppgradering -Spill -Funky headsett -Stereoanlegg Ønsker meg egentlig ikke så myei år, har det jeg trenger.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 -Penger -Friskhus ting -Flatskjerm -Xbox live gold og points -Pc oppgradering -Spill -Funky headsett -Stereoanlegg Ønsker meg egentlig ikke så mye i år, har det jeg trenger.. heh Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk iPod Touch i går og nye hodetelefoner. Fuck yeah! Alt jeg ønsket meg var en ny genser! 1 Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Axl91 sine ønsker ekstern harddisk 500 gb/1 tb. Spotify Premium. SSD disk (eventuelt penger), ikke ekstern. Morgenkåpe. barberhøvel + blader | http://www.barbershop.no/barberutstyr/tradisjonell-barberhovel/merkur-34c-tradisjonell-barberhovel.html + http://www.barbershop.no/barberutstyr/barberblader/derby-extra-barberblader.html Barberkost? Lenketil lommeuret som jeg arvet etter farfar. øremerkede penger til deler av lappen som forsvinner hvis jeg ikke starter innen så og så lenge. Et armbånd i skinn. Mye løssnø som kommer spredt utover vinteren så ikke skredfaren blir å altfor høy. Bikkja holder ut vinteren. At den lokale bakken gjør noen av tiltakene jeg foreslår for å få oss snowboardere til å trives! Ingen røkne muskelsener, halebein ut av posisjon og god helse ut vintern. Og selvfølgelig stemning og alt det der, en riktig fin jul. Skremmende lik min liste faktisk, og det var mye av dette jeg skaffet meg. Fornøyd med årets jul i hvert fall! Endret 24. februar 2011 av kongenavtys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå